niedziela, 31 lipca 2016

#1 Pierwszy post - pierwsza połowa wakacji 2016!

Hejka Kochani!
Witam Was w pierwszym poście na moim blogu. Będzie to post typowo informacyjny, opowiem wam dlaczego założyłam bloga i co mnie do tego nakłoniło oraz podzielę się z wami tym jak spędziłam pierwszą połowę wakacji. Dobrze, więc może zacznę od tego jak tu się znalazłam. W końcu po półtora roku odważyłam się założyć bloga, od dłuższego czasu zastanawiałam się czy spełniać jedno ze swoich największych marzeń i rozwijać się w tym. Jednak bardzo przejmowałam się opinią innych ludzi. Najbliżsi namawiali mnie do założenia bloga i jego rozwijania, ale niestety to mi nie wystarczało. Bałam się tego co powiedzą inni. Teraz z biegiem czasu przypominam sobie o tym i śmieję się sama z siebie. Blogowanie to było i jest jedno z moich największych marzeń, a marzenia trzeba spełniać i nie patrzeć na to co mówią inni, bo są to osoby, które chcą nam wszystko popsuć, są zazdrosne o to czego oni nie mają lub nie mają odwagi sami tego zrobić, a bardzo by chcieli. Są zbyt leniwi by wstać z łóżka i wziąć się za siebie. Nie warto patrzeć na takie osoby i przejmować się ich zdaniem, tylko spełniać samych siebie w tym w czym chcemy.
Przechodząc do drugiej części posta, czyli pierwszej połowy wakacji chciałabym wam opowiedzieć o tym jak je spędziłam. 18 lipca wyjechałam na obóz do Bułgarii- Złote Piaski razem z moimi koleżankami. Wyjazd planowany był na godzinę 1:30 w nocy jednak autobus był opóźniony o godzinę i wyjechaliśmy po godzinie 2:30. Droga jaką przejechałyśmy była najgorsza, około 30h w jedną stronę. Następnego dnia w godzinach porannych przyjechałyśmy do hotelu, byłyśmy tak zmęczone, że położyłyśmy się spać na fotelach w recepcji. Ku naszemu zdziwieniu na pokój musiałyśmy czekać aż do godziny 15. Zmęczone, brudne czekałyśmy prawie kolejne 10h. Następne dni spędziłyśmy na plaży, w hotelowym basenie, na spacerach po mieście i przebywaniu w barach. W pierwszą noc po przyjeździe, w klubie Pr. był organizowany koncert Tede'go, niestety nie wybrałam się, byłam aż tak zmęczona że usnęłam szybciej niż myślałam. Czwartego dnia rozchorowałam się do takiego stanu, że ciężko było mi się podnieść z łóżka. Jeżeli chodzi o jedzenie w hotelu to nikomu nie polecam, nie dało się nic zjeść. Od tamtej pory wyjazd był dla mnie priorytetem. Czas szybko zleciał, ale jednak gdy moment wyjazdu dobiegał końca, pojawił się smutek, płacz i tęsknota - za ludźmi których tam poznałam, za osobami z którymi spędzałam prawie 24h na dobę. Obecnie jestem już w kraju i staram się spędzać każdą wolną chwilę z moim chłopakiem, bo już niedługo czeka mnie druga połowa wakacji o czym napiszę w kolejnym poście.
















                                                                                       body-bershka
spodenki- bershka
okulary- allegro
buty- adidas zx flux

52 komentarze:

  1. Mam nadzieje ze u mnie na Bułgarii bedzie lepiej ��❤️ super post! Mówiłam juz od roku abyś założyła ale NIEEE, po co sie słuchać. Powodzenia ��
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że odważyłaś się założyć bloga. Zdjęcia cudne !! Czekam na więcej !!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wzór na paznokciach ;) witamy w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje, marzenia trzeba spełniać! Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i wytrwałości bo o tym chyba niektórzy zapominają :) Zdjęcia przepiękne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i wytrwałości ;)
    Zapowiada się genialnie

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tych zdjęciach! ♥


    http://nicolenicky01.blogspot.com/2016/07/cooperation.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wzorki na paznokciach! Po zdjęciach widać, że wypoczęłaś! :) Czekam na więcej :* Pzdr ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne paznokcie ^^ Ohh, super miejsca..

    natalianowotna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo :) Super, że spędzasz czas z chłopakiem i to w tak pięknym miejscu ;3 MEGA! Zdjęcia bardzo fajne :) Niestety musimy już kończyć, bo lecimy do Bershk'i po te body i spodenki :D Hehe ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite zdjęcia, ten klimat! I piękne pazurki :*
    Powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    www.ibejhlojda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz cudowną figurę! Zdjęcia śliczne tak samo jak paznokcie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaaaa jaka figura :o
    ps śliczne pazurki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga, zdjęcia z Bułgarii są piękne, a w paznokciach się zakochałam!
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie jak na 1 post :) Super fotki powodzenia w dalszym blogowaniu😊
    Wildgiirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo spodobały mi się Twoje paznokcie :) Dawno nie widziałem tak dobrego pierwszego postu - oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pozytywne zdjęcia, garść wspomnień zamknięta w jednym poście. Coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę powodzenia w blogowaniu. A twoje paznokcie mnie urzekły! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Warto jechać tyle godzin dla takich widoków!
    Jesteś śliczna, a paznokcie wymiatają!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję spełnionego marzenia i życzę powodzenia w dalszym rozwoju bloga! ;)
    Zazdroszczę wyjazdu do Bułgarii. Śliczne zdjęcia!
    Tyle godzin a w autokarze - było warto, zdjęcia dokładnie to pokazują! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow zdjęcia są niesamowite! Zazdroszczę takiego wyjazdu :D
    Życzę powodzenia w blogowaniu!
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Liczą się tylko piękne chwile, które spędzilas w Bułgarii :) Chciałabym się tam wybrać, niestety juz niew tym roku. Mam wielu znajomych z Bułgarii. Często opowiadają mi o ciekawych zakątkach, musi byc tam cudownie. W tym roku byłam na Gran Canarii, również cudowne miejsce :)

    https://swiatbezszpilek.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia niesamowite, zazdroszczę wyjazdu ;)
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/ zapraszam, możesz zaobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że zdecydowałaś się założyć bloga :) Pomimo tych niedogodności (np. jedzenie w hotelu) i tak zazdroszczę wyjazdu. Dodaję bloga do obserwowanych i czekam na kolejne wpisy. :)

    czytelnicze-zacisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację marzenia trzeba spełniać.
    Życzę ci powodzenia w blogowaniu i wytrwałości.
    Przepiękne zdjęcia.

    Zapraszam na mojego bloga
    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dobrze, że założyłaś bloga! :D Świetne body♥ Musiało być cudownie w Bułgarii, chociaż ja nie zazdroszczę Ci tylu godzin drogi, masakra! :D


    Buziaki♥ Zyciedlapasji klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia, szkoda, że trochę się nie udało z tym obozem. Czekanie jest czymś strasznym , jeżeli chce się spać, jeść i jest się nieumytym...Koszmar. Życzę Tobie mniej takich niespodzianek i powodzenia w prowadzeniu bloga<3 Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia i cudne paznokcie *.* obserwuje i zapraszam do mnie :D http://silenttly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdrosze , musialo byc na prawde super ♥ Obserwuje bloga i zycze powodzenia w dalszym bloggowaniu xoxo
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia w pisaniu bloga.
    Boskie zdjęcia <3
    juliaciesielskablog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post. I świetnie spędzone wakacje. :)
    http://szymanska88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku, jakie przepiękne paznokcie! Właśnie wybieram się do Chorwacji i myślę nad wzorkiem. :) Chyba robię sobie podobne. :)
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do wzięcia udziału w KONKURSIE, zasady są banalnie proste -
    https://maylinesia.blogspot.com/2016/07/uwaga-konkurs-200716-200816.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj, blog to nic strasznego, nie róbmy "z igły widły" - miliony nastolatek ma własną stronę, ludzie nie komentują wszystkiego co widzą, spokojnie! :)
    Fajnie, że wyjazd się udał, szkoda tylko, że jedzenie było tak słabe!

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Marzenia trzeba spełniać. Masz świetny wzór na paznokciach pozdrawiamy i zapraszamy do nas http://princessesx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  34. wow, wow, wow!! Cudownie, ze zdecydowałaś się założyc bloga, bo ludzie i tak zawsze będą się czepiac, a najważniejsze jest to, by robic to, co się kocha <3 super zdjęcia, widoki i wgl <3 nie zazdroszczę tych przykrości, ale ogólnie sama chciałabym poleciec w takie miejsce <3 zapraszam do mnie http://pieknimlodzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Po pierwsze! CUDNE PAZNOKCIE :).
    Sama balam sie opinii ludzi jezeli chodzi o zakladanie bloga.Nadal sie boje ze ktos ze znajomych go zobaczy,przeczyta i poprostu mnie wysmieje.Jednak to jest pasja ,a inni nie powinni nas ograniczac.Fajnie piszesz :) Udanej reszty wakacji :). Pozdrawiam :)
    http://awesomebymyself.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  36. To prawda. Warto spełniać swoje marzenia i nie przejmować się tym co inny powiedzą. Fajnie, że odważyłaś się założyć bloga.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie! Do zobaczenia w sobotę :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia. Mam nadzieję, że blogowanie sprawi Ci wiele radości :)
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń
  39. Powodzenia w blogowaniu a wycieczka ważne, że się udała. Sama chciałabym tam pojechać <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Strasznie zazdroszczę tak spędzonych wakacji♥♥♥ i życzę abyś ich drugą połowę spędziła równie aktywnie :* Pozdrawiam :)

    http://k-jot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Miłego popołudnia kochana :* Czekamy an kolejny świetny post ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  43. Życzę powodzenia w blogowaniu. Świetny post, zapowiada się ciekawie :)
    Zdjęcia cudowne!! :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Powodzenia w prowadzeniu bloga! Życzę sukcesów :)
    Cudowne zdjęcia, mam nadzieję, że drugą połowę spędzisz równie świetnie!

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgadzam się z zupełności. Sama długo walczyłam ze sobą i biłam się z myślami czy założyć bloga czy nie. Jednak to było coś co powinnam zrobić już dawno.
    życzę dużo wytrwałości i sukcesów, bo wiem ile trzeba włożyć w to pracy.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń