czwartek, 11 sierpnia 2016

#2 Druga połowa wakacji 2016 - Chorwacja, Starigrad.

Witam was w kolejnym poście na moim blogu. Tym razem przychodzę do was z postem o drugiej połowie wakacji. Obecnie przebywam w pięknej, słonecznej Chorwacji. Podróż była najgorsza, całe 12h w drodze, w porównaniu do mojego wyjazdu do Bułgarii to nic, ale i tak bardzo to odczułam. Po przyjeździe i rozpakowaniu walizek razem z moją siostrą wybrałyśmy się na miasto. Jednak nie ma porównania, tutejszej miejscowości nie można nazwać miastem. Następny dzień był wielkim odpoczynkiem i lenistwem na plaży. Bardzo urzekł mnie tutejszy klimat. Jest bardzo bardzo gorąco i odczuwa się zmianę klimatu.Woda jest czysta jak kryształ, plaże niestety kamieniste. Wczorajszy dzień był długo wyczekiwany, rejs statkiem prawie 7h z dwoma przerwami- na obiad i kąpiel w morzu. Zwiedziłam dwie cudowne miejscowości, przepiękne plaże, a najbardziej zostanie w pamięci mi chwila rejsu między skalistymi górami. Jeżeli chodzi o umiejscowienie naszego hotelu to lepszego miejsca nie mogłam sobie wymarzyć. Nasze apartamenty znajdują się przy samym morzu. Z tarasu mam widok na góry i morze, coś pięknego. Przede mną jeszcze tydzień pobytu w tym pięknym miejscu. Więc zapraszam Was na mojego snapa na którym będę pokazywała te cudowne widoki i zobaczycie to wszystko moimi oczami. A Wy jak spędzacie ostatni miesiąc wakacji? Piszcie w komentarzu i do zobaczenia w kolejnym poście. :)
















zdjęcia: Wiktoria Majcher
aparat: Nikon d300s
 
                                                               Sukienka- Reserved
Torebka- House
Buty- H&M

15 komentarzy:

  1. Jak ładnie*_*
    Piękne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. droga najgorsza,coś o tym wiem.. :( Śliczne zdjęcia! :)
    mój blog -->http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chorwacja? Ja Bułgaria :D

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Ja już za kilka dni wybieram się do Chorwacji :) nikolaprzybysz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojezu jak tam jest pieknie! Bardzo zazdroszcze
    Swietna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie. Zazdroszczę!
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga: byqlaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Możemy tylko sobie wyobrażać ten apartament *0* Przy morzu ;3 MEGA Zdjęcia! <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :)
    Ja w drugiej połowie wakacji dwa tygodnie byłam we Włoszech :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia ;) cudownie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. No świetnie! Śliczne włosy <3

    http://1krokdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia. Chorwacja miejsce warte uwagi tych którzy chcą gdzieś wybrać się na wakacje :)
    http://motywuje.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lusterkowe paznokcie dobre na wszystko :D

    OdpowiedzUsuń