poniedziałek, 22 sierpnia 2016

#3 Nowa szkoła -> kierunek - technik infomatyk

Pewnie duża ilość z Was także w tym roku stała przed decyzją o wyborze nowej szkoły. Jest to zapewne bardzo trudna decyzja, która decyduje o tym co będziecie robić w przyszłości. Od zawsze interesowała mnie informatyka, montaż filmów, obróbka zdjęć, ale wiem, że nie tylko to mnie spotka na tej drodze. Elektronika, kable, kabelki i wszystko co z tym związane. Osobiście bardzo jestem zadowolona, że dostałam się tam gdzie chciałam. Jednak po zobaczeniu wstępnie przyjętych osób, trochę się zmartwiłam, ponieważ na ponad 100 przyjętych z których ma powstać, aż 3 klasy jest tylko 4 dziewczyny, a reszta sami chłopcy, jedyne co mnie pociesza to to, że będę w klasie z kilkoma kolegami z mojej byłej klasy w tym z moim przyjacielem. Mam nadzieję, że ze wszystkimi będę się świetnie dogadywać.
Czy sobie poradzę? Myślę, że tak. Jestem bardzo ambitną, ale zarazem leniwą osobą, jednak jestem pewna, że teraz ambicja wygra.
Kolejną sprawą, którą chciałabym poruszyć jest dojazd do szkoły, mieszkam w takim miejscu, gdzie do tej pory do przedszkola jak i do szkoły miałam niecałe 200m i wychodziłam równo z dzwonkiem na lekcje. Teraz niestety to się skończy i będę musiała dojeżdżać autobusem przez całe miasto. Jednak myślę, że nie będzie to męczące dla mnie i dam rade. A czy Wy też w tym roku staliście przed tak trudnym wyborem? A może ktoś z Was już uczęszcza do szkoły z takim kierunkiem? Piszcie w komentarzu i podzielcie się swoją opinią.


 


bluzka- Bershka
Spodnie- Bershka
Buty- adidas zx flux
okulary- allegro

zdjęcia: Wiktoria Majcher
aparat: Nikon D300s

38 komentarzy:

  1. Chyba dobrze dokonałaś wyboru ze szkołą. Pewnie trochę będzie brakowało dziewczyn, nie będzie z kim porozmawiać o modzie i kosmetykach, ale z drugiej strony nie będzie różnego rodzaju zazdrości i dziwnych zachowań :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba troche sie nie znasz na takich szkołach bo w zasadzie wiele dziewczyn wybiera sie na takie kierunki

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia ! :) ;*
    buziak ;*
    Zapraszam do mnie
    lenazawro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia :D
    Podjęłaś dobry wybór jeśli chodzi o szkołę, trzeba rozwijać swoje pasje i zainteresowania :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie chodzę do szkoły z takim kierunkiem, ale dasz sobie radę :) Śliczne zdjęcia :) https://urodawygoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku staję już przed wyborem przedmiotów na maturze, a potem kierunki studiów.. zazdroszczę Ci, że idziesz dopiero do 1 klasy :)
    Ja do szkoły dojeżdżam 15 km autobusem, więc od 6 jestem zmuszona być na nogach.. dramat dla lenia który w weekendy śpi do 13 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się bluzeczka, jest przeurocza. Powodzenia w nowej szkole, ja teraz juz maturke będę pisać.. xD Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ambitny kierunek. Ja już w tym roku będę musiała wybrać kierunek studiów, mam chyba troszkę cięższe zadanie. Świetna stylizacja kochana. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, jak najbardziej w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę,ze skoro interesujesz się takimi rzeczami to wybrałaś dobra szkole, śliczne zdjęcia jak i stylizacja ;)
    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do nowej szkoły też niestety będę dojeżdżać pól miasta :|
    www.mybloggingtravel.p

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz fantastyczną figurę. Ja podjęłam zły wybór - trafiłam do podobno jednej z najlepszych szkół w mieście. Opowiadano, że jest świetna. Powiem potocznie - gówno prawda. Dla mnie szkoła zabijała ambicje biologiczne. Podtrzymywała jedynie humanistów i to ich wspierała, bo nauczyciel WOS-u był świetny w tym co robi i miał wielu olimpijczyków. My jako medycy nie mieliśmy praktycznie okazji do startowania w olimpiadach, bo nam po prostu o nich nie mówiono. Matury poszły nam fatalnie, bo każdy miał nas w poważaniu z większości przedmiotów - jedynie kobietka od chemii, którą dobrze wspominam włożyła w nas całe serce, ale matura z chemii była w tym roku tak trudna, że mało kto dał zadowalające efekty. Porażka na całej linii.

    www.turqusowa.blogspot.com
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz na moim blogu ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Rok temu stałam przed wyborem gimnazjum i się bardzo cieszę z mojej decyzji, mimo drogi jaką muszę przebyć do mojej szkoły. Niej est to uciążliwe, jeśli czeka się na busa razem z przyjaciółmi.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też chyba idę do nowej szkoły

    powodzenia ci zyczę

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w tym roku zaczynam ten sam kierunek. U nas na dwie klasy informatyczne po 24 osoby w jednej są tylko dwie dziewczyny. Poznałam juz chłopaków z mojej klasy i są mega fajni łatwo sie z nimi dogadać dla tego mam nadzieje, ze i Tb się to uda :) spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia! Cudownie wyglądasz :) !

    ZAPRASZAM do mnie: http://agnesssja.blogspot.com/2016/08/summertime.html

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne okulary, podoba mi się też połączenie bieli z szarością :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo, ciekawy kierunek wybrałaś! Ja znam parę dziewczyn które również poszły na ten sam kierunek co ty, tylko, że w mojej szkole haha ;) Technikum dobra sprawa, sama jestem, tylko że na hotelarstwie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Co prawda, nie rozpoczynam w tym roku szkoły średniej, a szkołę wyższą, ale jednak jest to nowe miejsce. Mam nadzieję, że mój wybór kierunku studiów okaże się trafiony w 10 ^^
    Pozdrawiam :*

    www.platinumredhead.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w nowej szkole! Dasz sobie rade :D
    Śliczne zdjecia <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapomniałąm Ci życzyć powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja teraz idę do trzeciej klasy właśnie o takim profilu. Dziewczyn w klasie rzeczywiście jest mało, ale chociaż wszystkie się przyjaźnimy, nie ma żadnych podziałów na grupki itp :D

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły:)). Uu tyle chłopaków, to będzie w czym wybierać haha :D.
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Co prawda jestem już w klasie maturalnej, ale dawniej przymierzałam się do wybrania technikum informatycznego. Zrezygnowałam na rzecz cyfrowych procesów graficznych, czego nie żałuję. Powiem Ci, z enie masz się raczej czego obawiać, bo męska klasa jest naprawdę fajna. Owszem u mnie jest kilka dziewczyn (6) i 20 chłopaków i jest całkiem przyzwoicie :). Choć może mnie się tak wydaje, bo zawsze wolałam męskie towarzystwo, jednak nie wiem... A jeżeli masz już przyjaciela w klasie, to tym bardziej będzie Ci łatwiej, bo nie będziesz sama^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też jestem leniwą, ale całkiem ambitną osobą :D Ja w tym roku wybieram się do gimnazjum. Poza przejściem z przedszkola do szkoły podstawowej nie zmieniałam nigdy szkoły. Będzie to dla mnie coś nowego :D U mnie w klasie jest tylko 6 chłopców. To nie to samo jeśli chodzi o wszystkie osoby, ale na 22 dziewczyny to całkiem mało haha! Życzę powodzenia w nowej szkole!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  25. Są zawsze plusy tego, że jest tak mało dziewczyn w klasach ;) Mi jeszcze został rok do podjęcia tej decyzji.
    Świetne zdjęcia, masz cudowną figurę.
    Zapraszam do mnie.
    https://happily-pink.blogspot.com/2016/08/top-12-chokerow-ktore-sa-najczesciej.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam wybór kierunku. Rozumiem problem, bo w tym roku stawałam przed tym samym wyborem. jednak zdecydowałam się na liceum.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja we wrześniu zaczynam ostatnią klasę w technikum. Jestem na kierunku logistyka. W mojej szkole, również są klasy informatyczne i w każdej z nich jest zaledwie kilka dziewczyn. To chyba normalne, haha. Fajne zdjęcia ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia. Powodzenia w nowej szkole!♥
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej jesli moge ci doradzic bo sama jestem na techniku informatyku z kablami spotkasz sie najpierw w 1 klasie a potem w 3(i na egzaminie zawodowym E.13) a od 1 klasy zaczniesz programowanie stopniowo od prostych algorytmow po budowanie takich programow ze glowa mała. Ale wszystko da sie ogarnac :D a co do liczby dziewczyn w klasie nie przejmuj sie ze sa tylko 4, ja jestem w klasie jedyna i mam na glowie 30 chlopakow a u ciebie zawsze z 4 dziewczyn mozesz zrobic sie tylko jedna (tak jak w moim przypadku, zostalam sama bo 3 odpadly w 1 klasie ) Wiec zycze ci powodzenia i zdania egzaminów :D

    PS.jesli chcesz coś wiecej sie dowiedziec o tym profilu bo jestem w 4 klasie
    napisz do mnie na http://poprostuwiki.blogspot.com/ (na samym dole jest formularz zgloszeniowy ) odpowiem na wszystkie twoje pytania. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie wyglądasz :) fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Na temat męskich klas wiem bardzo dużo. Jestem teleinformatykiem. Na 27 osób 26 to chłopacy. Ja sama z nimi. Nie było źle. Chłopacy dobrze mnie wtedy przyjęli.
    W szkole w każdym roczniku były 4 klasy informatyków. Jeszcze w życiu nie miałam styczności z tyloma puszczalskimi dziewczynami. Oczywiście nic tutaj nie sugeruje do Ciebie i nie nazywam Cie puszczalską, ale to ile ja się od nich nasłuchałam tego ilu chłopaków pozaliczały itp to nawet sobie nie wyobrażasz...Nie ważne że ja byłam od nich starsza o te 3 lata to jak opowiadały to sobie głośno w toalecie (mimo że wiedziały że nie są tam same) to aż się rzygać chciało. U mnie w szkole, mimo że jedna z najlepszych w kraju to informatyk był baaaardzo łatwym kierunkiem. Najłatwiejszym w naszej szkole i tam się dostawało najwięcej osób. Z czasem na tym kierunku było coraz więcej dziewczyn i to było najzabawniejsze - one szły do tej szkoły dla chłopaków, tyle że chłopacy nie idą do męskiej szkoły dla dziewczyn, więc desperacja że nie mogą nikogo znaleźć na stałe i to że jednak jest ich mało sprawiało, że ciągle zmieniały sobie chłopaków i tym się chwaliły. U mnie w szkole była jedna toaleta dla dziewczyn, więc moja rada - gdy idziesz do toalety i nie chcesz słuchać nie wiadomo jakich historii, to wychodź stamtąd jak najszybciej się da.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wybrałaś bardzo ciekawy kierunek :) Powodzenia w nowej szkole :) Obserwuję :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie i obserwuję :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również jestem na tym kierunku :)
    Super bluzeczka :)

    http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jestem na tym kierunku + u mnie do tego jest profil wojskowy także bardzo ciekawie jest :)
    natiax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń