poniedziałek, 29 sierpnia 2016

#4 Back To School -> stylizacja

Przypominam sobie z uśmiechem na twarzy jak dopiero co rozpoczynały się wakacje, zaczynały się upały, wyjazdy wakacyjne zbliżały się  coraz bardziej. Niestety to co dobre szybko się kończy i już niedługo czeka nas nowy rok szkolny. Pewnie duża ilość z Was tak samo jak ja nie jest z tego zadowolona, ale niestety taka jest kolej rzeczy. Zacznie się poranne wstawanie, aby zdążyć na autobus, więcej nauki i dużo obowiązków. Ale za każdym razem pojawia się podstawowy problem w co się ubrać na rozpoczęcie roku. Ja za każdym razem męczę się z tym problemem, ale znalazłam rozwiązanie. Połączyłam klasyczne czarne rurki z elegancką koszulą, którą jak dla mnie można nosić też na co dzień. Do tego założyłam śliczne brzoskwiniowe balerinki które podkreślają tą całą stylizacje. Jeżeli któraś z Was też woli założyć spodnie i wyglądać zarazem elegancko to myślę, że ta stylizacja przypadnie Wam do gustu!

                                                                              ~~
Od dnia dzisiejszego posty będą dodawane systematycznie w każdy poniedziałek :)!

koszula- House
spodnie- Bershka
Buty- House

21 komentarzy:

  1. Bardzo dziewczęco :) lubię taki styl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygladasz :) piekna koszula
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz dzis stalam przed otwarta szafa zastanawiajac sie co zaloze na siebie w piatek na rozpoczecie roku szkolnego i doszlam do wniosku, ze bedzie to cos bardzo podobnego do twojej stylizacji, tylko ze koszula bedzie granatowa z bialymi zdobieniami w kotwiczki, rurki oraz czarne baleriny.
    a do tego mala torebka. klasycznie, wygodnie, czyli to co lubie :)

    http://nastolatka-za-granica.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia!
    Naprawdę cudnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu koszule, tym bardziej do szkoły. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wpis, super koszula :D

    Pozdrawiam i buziaki:**


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestes strasznie śliczna! http://klaudiaawojcik.blogspot.com/2016/08/last-time-in-holidays.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia *-*
    Zapraszam do siebie:
    http://kupmikleyyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zawsze miałam ten problem w co się ubrać. Fajny outfit. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna koszula

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna koszula! Do mnie jeszcze nie dociera, że zaraz szkoła.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/08/another-day-belongs-to-you-and-me.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie od razu przykuły moją uwagę :) Od paru dni szukam właśnie takich. Zwykłych, ale jednak coś w sobie mają.

    natalianowotna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna koszula, na codzien i jak trzeba elegancko wygladac :3 Fajny post, zapraszam do mnie - www.odcienczerni.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny zestaw. Taki kobiecy i bardzo wdzięczy. Podoba mi się.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz piękne włosy<3 sama się zaczełam juz zastanawiac co ubiore na rozpoczecie roku:) Twoja propozycja do szkoly jest bardzo fajna
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądasz i cudowne zdjęcia ! :*
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powrót do szkoły to prawdziwa tragedia, nie dosyć że nauka to jeszcze to wczesne wstawanie i dobieranie ubrań do bardzo zmiennej pogody. Bardzo ładny zestaw wybrałaś, szczególnie podoba mi się ta koszula. Outfit dziewczęcy i w moim guście. Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post :) prześliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej nie tęskniłam za szkołą :( Pierwszy dzień już za nami i oby było już z górki! :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń