sobota, 3 września 2016

#5 Czy warto przejmować się opinią innych ludzi?

Pewnie duża ilość z Was przejmuje się opinią innych ludzi, ale są też tacy, których nie obchodzi to co powiedzą inni na temat ich zachowania, wyglądu i innych spraw. Ja osobiście teraz już należę do tej drugiej grupy. Dlaczego teraz już? Kiedyś bardzo przejmowałam się opinią innych, ich najgłupszą wymyśloną plotką, po prostu wszystkim. Z biegiem czasu stwierdziłam, że ludzie wymyślają to wszystko dlatego, że chcą przed kimś innym "zabłysnąć", zrobić mi na złość i przede wszystkim chcą podciąć mi skrzydła, abym nie osiągnęła tego czego chce. Patrząc na siebie i na to jak bardzo opinia innych wpłynęła na mnie chociażby dlatego, że przez to bardzo zwlekałam z założeniem bloga, co od zawsze było moim marzeniem, teraz śmieje się sama z siebie. Warto spełniać swoje marzenia i nie patrzeć na innych, żyje się tylko raz i Wy też róbcie to na co macie ochotę a nie to co chcą inni, bo naprawdę nie warto :)

bluzka- House
Kardigan- Sinsay
Spodnie- Pull&Bear
Buty- Nike air max1

31 komentarzy:

  1. Piękny, motywujący wpis... Ja czasami jeszcze za bardzo się przejmuję... Ale z tym walczę :) Właśnie dlatego założyłam bloga miesiąc temu, tak po prostu dla samej siebie i o swojej pasji. I... na szczęście zaczynam myśleć tak jak Ty! :)

    Zapraszam do siebie! :) http://cozrupiecimoznasklecic.blogspot.com/2016/09/bibukowa-lawenda-niemozliwe-jednak.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega zdjęcia! Cudowna stylizacja :)) Masz naprawdę świetne włosy ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ! Kiedyś też wszystkim się przejmowałam, najgorzej chyba właśnie było jak założyłam bloga. Obawiałam się, że każdy zacznie się śmiać i tak dalej... jednak wyszło troszkę inaczej, ale teraz jakoś to się zmieniło jeszcze 2 lata temu brała wszystko do siebie, a teraz mam na takie rzeczy porostu wylane :)
    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem nie warto. Kiedyś się przejmowałam, ale dziś sądzę, że najważniejsze to zadowalać samego siebie.

    Zapraszam do mnie -> http://the-rockferry.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że warto, ale tylko tych, którzy są Ci najbliżsi - rodzina, przyjaciółka. Znajomi czy praktycznie obcy ludzie nie wiedzą o nas nic, więc ich opinia o nas nie powinna być dla nas wiążącą. :)
    Śliczne wdzianko! ;)

    icedaughter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja odkąd pamiętam zawsze należałam do tej pierwszej grupy, ale od roku, odkąd zmieniłam szkołę (poszłam do liceum), jestem w tej drugiej grupie ;)
    Świetne zdjęcia!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. najważniejsze, żebys Ty była zadowolona ze swojego życia, bo nikt go za Ciebie nie przeżyje.

    http://daydreamjuice.blogspot.com/2016/09/2016-09-06wolves.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Moim zdaniem nie warto!
    Świetne zdjęcia!

    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisane! Kiedyś bardzo się przejmowałam, ale teraz jest już lepiej :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny motywujący post, genialny kolor spodni! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie warto patrzeć na opinie innych każdy przecież dąży do czego innego, można przyjmować konstruktywną krytykę ale inną nie ma sensu :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy ma taką chwile załamania ale mimo to warto walczyć :) z głową do gory wszystko jest lepsze :) super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam, że nie warto się przejmować opinią innych. Każdemu będzie coś przeszkadzać, dlatego nie powinniśmy się przejmować i robić swoje. :)

    http://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/2016/09/mae-kociatko-w-obiektywie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, ambitny post. Do tego wspaniałe zdjęcia :)
    http://viofashiontime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. z Bielegem lat zauwazylam ze tak ludzka natura. Gadac lubieli, gadac lubia i gadac o czyms musza... :-) eh. :-) trzeba patrzec na to wsyzstko z przymruzeniem oka :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciężko jest całkowicie zignorować opinię innych. Potrzeba do tego odwagi. Świetne zdjęcia!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia mega mi się podobają! Masz piękne włosy :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie znajomi wiedzą o blogu i nawet przez myśl mi nie przeszło, żeby go nie ząłożyć/zakończyć pisanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Racja, warto spelniac swoje marzenia :) Ja nie patrzę na to czy ktoś wie o blogu czy nie, bo i tak kazdy przyjmi to na swoją "opinię" Ludzie zawsze beda gadac taka prawda :) Swietne zdjecia! ❤

    Zyciedlalasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja juz sie przejechałam na wielu swoich znajomych i wiem, ze zawistni ludzie wymyśla dosłownie wszystko, żeby tylko oczernić drugiego człowieka.. Nie ma co sie przejmować, taka ludzka natura.. Gadali, gadają i gadać bedą..

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie dość, że nie przejmuje się opinią innych to na dodatek nie przyjmuje do siebie krytyki. Czy to dobre? Sama nie wiem, jedyne co to jestem pewna ze to się u mnie nie zmieni.
    Jeju, jakie piękne zdjęcia!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/08/another-day-belongs-to-you-and-me.html

    OdpowiedzUsuń
  22. No dokładnie, robią to z zazdrości i tego, że komuś się lepiej "powodzi" jak to się mówi. Ja kiedyś też się tym przejmowałam, ale już mi się nie chce, bo widzę, że czasami przyczepiają się do byle czego, żeby tylko się przyczepić. Każdy miał chyba tak, że przejmował się opinią innych albo przejmuje się tym dalej, ale z biegiem czasu to mija. Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tam raczej nie przejmuję się opinią i gadaniem innych, ludzie z zazdrości głupio komentują itp. Większość moich znajomych wie o blogu i nawet czytają go i mnie wspierają :) Warto mieć prawdziwych znajomych i przyjaciół :)
    Bardzo podoba mi się Twoja narzutka :)


    mlodamamakacpra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też kiedyś przejmowałam sie bardzo opinią innych. Jakiś czas temu doszłam do takiego samego wniosku i od tamtego czasu o wiele lepiej mi się żyję :) Ludzie zawsze będą gadać,zawsze znajdą coś czym będą mogli nam dopiec. Bardzo ładne zdjęcia , masz świetne włosy ! :)
    Obserwuję ! :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak najbardziej nie warto. Oklepany, choć prawdziwy temat.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy wpis , fajny temat wybrałaś jest on bardzo popularny , ja póki co to to na razie jestem na środkowym etapie czyli czasem przejmuje się opinią innych a czasem nie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze powiedziane! Też się bardzo przejmowałam opinią ludzi, ale w pewnym momencie stwierdziłam, że nie warto. Wolę czuć się szczęśliwa dzięki temu co robię i nie przejmować się innymi :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń