poniedziałek, 12 września 2016

#6 Recenzja- sukienka od Lou.pl

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją mojej sukienki od firmy Lou.pl, tu znajdziecie link do strony -  https://lou.pl/ . Sukienkę kupiłam na bal gimnazjalny, długo zastanawiałam się nad jej wyborem. Niestety w moim małym mieście w sklepach stacjonarnych nie było czegoś co by mnie zainteresowało, więc stwierdziłam, że zaryzykuję i zamówię coś ze sklepu internetowego. O marce Lou wiedziałam już od dawna i jest to sklep który robi najpiękniejsze sukienki jakie widziałam. Jestem bardzo zadowolona, osobiście zamówiłam rozmiar S i jest idealny. Na ten moment ta sukienka jest w przecenie, więc jeżeli któraś z Was potrzebuje takiej kreacji to gorąco polecam!




Materiał - 10/10
Wykonanie- 10/10
Kolor- 10/10
Dopasowanie- 10/10
Rozmiarówka i wymiary- 10/10

link do sukienki: KLIK
szpilki: Lasocki 

13 komentarzy:

  1. Ale jesteś piękna :) A jakie fajne ubranie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Widzimy, że super zakup! :D MEGA sukienka ;) LOU najlepsze :D U nas wygrywa :) Buźka ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Okurcze, ale slicznie wyglądasz w tej sukience. Idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mają tam sukienki :) Ta jest idealna, świetnie w niej wyglądasz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sukienka! Też mam zamiar zamawiać u nich sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny kolor sukienki ! A ona sama idealna ;*
    pozdrawiam
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Olać sukienkę! Piękne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się kolor i tył sukienki. Przód wrażenie na mnie dużego niestety nie robi.

    http://the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna sukienka! <3 Ale masz przepiekne włosy *o*

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No świetna jest! Przód jak przód, ale tył bardzo mi się podoba, świetnie się układa, a Ty w niej wyglądasz jak Księżniczka! :)

    Zapraszam do siebie:
    http://cozrupiecimoznasklecic.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna sukienka i fryzura <3
    Buty tez sa ladne ale nie na mój wiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna sukienka! :) Nie wchodziłam jeszcze na stronę tego sklepu, ale idę to zrobić teraz :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna sukienka , ładnie w niej wyglądasz , masz piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń