poniedziałek, 26 września 2016

#8 Pielęgnacja włosów!

Witam Was w kolejnym poście! Tym razem chciałabym się z Wami podzielić tym jak pielęgnuje swoje włosy. W wakacje 2015r pierwszy raz je pomalowałam, co prawda nie zrobiłam tego od czubka głowy, tylko zdecydowałam się jedynie na "ombre". Następny raz malowanie odbyło się całkiem niedawno, jakoś na początku czerwca 2016r. Kolejną sprawą jest długość moich włosów. Jak pewnie większość z Was dziewczyny, miałam do komunii zapuszczone długie włosy, potem bardzo je ścięłam i wtedy jeszcze tego nie żałowałam. W połowie 2013r. Drugi raz ścięłam włosy na "kacapkę" i od tamtej pory zaczęłam na dobre je zapuszczać. W przeciągu 3 lat urosły do pasa, aż trudno uwierzyć, że tak szybko!
~
Zacznę od tego czym myję włosy. Jest to zazwyczaj pierwszy lepszy szampon, który wpadnie mi w rękę w drogerii. Bardzo często zdarza się, że kupuję męskie szampony, które czasami lepiej się sprawdzają niż te dla kobiet. Ten  z GLISS KUR bardzo przypadł mi do gustu, włosy po nim nie są oklapnięte i są ciągle świeże.
Odżywkę jaką używam do tego szamponu jest świetna. Najlepsza jaką używałam. Za każdym razem musiałam się męczyć z rozczesywaniem, ale teraz nawet nie zajmuję mi to 5min. A to nie tylko dzięki tej odżywce, ale dzięki świetnych kapsułkach. Nabieram wystarczającą ilość odżywki na rękę i polewam 3-ma kropelkami emulsji.
Jeszcze dwie odżywki w sprayu, które bardzo mi pomagały przy rozczesywaniu, gdy nie używałam maski z KALLOSA.

Coś co naprawdę jest świetne, gdy chcemy odświeżyć nasze włosy. Suchy szampon Batiste super się sprawdza!
Mój kolorek na włosach to bardzo bardzo jasny blond, zapobiegając żółtym tonom używam pianki koloryzującej, która odżywia kolor.
A w rozczesywaniu pomaga mi świetna szczotka, która sprawdza się przy najbardziej poplątanych włoskach. :)

5 komentarzy:

  1. U mnie kallosw działa tylko na rozczesywanie. Na poprawę włosów nie wpływa w ogóle niestety :(

    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, przejrzyste zdjecia :)
    I treść posty przydatna, ale mam jedna uwagę- włosy sie farbuje, a nie maluje ;)
    Pozdrawiam
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wszelkie produkty Gliss Kura i Kallosa, maski są cudowne, działają cuda na moch włosach :)!

    NOWY POST, zapraszam: kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zainteresował mnie Twój blog!
    Cudownie tutaj :)
    czekam na więcej <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń