poniedziałek, 10 października 2016

#9 Makijaż codzienny!

Hej Kochani!
Witam Was w kolejnym poście na moim blogu, tym razem z serii makijażu.
Na początku chciałabym przeprosić za to, że w tamtym tygodniu nie pojawił się post. Niestety rozchorowałam się i nawet nie byłam wstanie wstać z łóżka przez kilka dni. Już czuję się lepiej, więc dodaje post!
~~
Zacznijmy od tego jakiego podkładu używam. W swoim życiu przetestowałam już tak dużo fluidów, że nawet nie zliczę. Jakiś czas temu stwierdziłam, że przetestuję ten z BELL wraz z korektorem z tej samej firmy. Konsystencja podkładu jest bardzo wodnista i przeszkadza to w nakładaniu go pędzlem czy gąbeczką. Poza tym super kryje i długo się utrzymuje na twarzy. 
Odcień podkładu i korektora: 02















                                           Kosmetyk, który w dzisiejszych czasach odgrywa bardzo dużą rolę w makijażu każdej dziewczyny, czyli cienie do brwi. Długo szukałam czegoś dla siebie. Nie odpowiadały mi kolory, jedne były za ciemne, drugie za jasne. W końcu zamówiłam w ciemno z jednej z drogerii internetowych. 
 Odcień paletki: Light Medium
  Matowe, brokaty coś świetnego!Takie właśnie lubię paletki z cieniami. Tutaj pokażę Wam kolorki matowe z CATRICE. Są bardzo trwałe i wyglądają świetnie przy każdym odcieniu oka.




Puder, róż i bronzer to podstawa każdego makijażu. Mi do gustu przypadły te trzy produkty, a w szczególności puder, którego mam już 4 opakowanie. Bardzo polecam!

I tak, coś co kocham najbardziej, czyli pomadki, szminki, błyszczyki. Nie wyszłabym z domu bez pomalowanych ust. Już taki mam nawyk. Cały czas kupuję nowe i testuje. Zobaczcie co przetestowałam i co wpadło mi w gust.




Makijażu nie było by bez najważniejszych rzeczy, czyli pędzli. Nie używałam ich dużo, ale chyba nadchodzi czas na nowe świeżutkie pędzelki!

11 komentarzy:

  1. No wydają się spoko te produkty, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój codzienny makijaż wygląda podobnie :D Chyba wypróbuję ten korektor:)
    http://jestem-folta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba musze przetestować ten puder z manhatan:-)

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokażesz jak wygląda na Tobie? Ciekawie się to zapowiada 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ! A produkty co niektóre mnie zaciekawily :)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te paletki, są w moim guście :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam żadnego z wyżej wymienionych kosmetyków, ale mój codzienny makijaż wygląda bardzo podobnie do Twojego :)
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ulubiona pomadka w płynie od Lovely ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam część tych kosmetyków i jestem z nich zadowolona :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie wypróbować ten podkład z Bell. Od dłuższego czasu szukam jakiegoś dobrego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubilam ten podklad z bell, byl bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń