czwartek, 24 listopada 2016

#11 Jesienna chandra? Nie, dziękuje!



Wieczory coraz dłuższe, zimne dnie i jeszcze zimniejsze noce, przytłaczająca pogoda, brak sił i ciągłe zmęczenie. Zazwyczaj z tym najbardziej kojarzy się nam jesień. Bardzo dużo osób twierdzi, że jesień to najgorsza pora roku. Są jej dobre i złe strony. Pisząc tego posta leżę pod cieplutkim kocykiem z kubkiem gorącej herbatki i rozmyślam czy jesień jest tak bardzo złą porą roku? Jest to czas na przemyślenia, zatrzymanie się w czasie i analizę swoich sukcesów w szkole/pracy. Zastanawiamy się co chcielibyśmy zmienić w swoim życiu, jak chcielibyśmy je ułożyć w nowym roku. Nauka w szkole nie idzie nam tak dobrze, czujemy się ciągle zmęczeni, pierwsze co zrobimy po przyjściu z pracy/szkoły to kładziemy się spać. Jednak mam kilka sprawdzonych sposobów na poprawienie humoru w ponure dni. Każda z nas kocha zakupy i z racji tego mam dla Was korzystne KODY RABATOWE DO DROGERII SEPHORA klikajcie w link i zamawiajcie kosmetyki w super niskich cenach! To zawsze poprawia nam humor. Są też dobre strony tej pięknej pory roku. Jesień jest najpiękniejszą i najbardziej kolorową porą roku. Liście na drzewach zmieniają kolory na piękne ciepłe barwy. Wszystko staje się weselsze i żywsze. Warto to wykorzystywać we wszystkie możliwe sposoby. Jak dla mnie jesień rozpoczyna się tak w 100% w listopadzie, wprowadza nas w klimat zimowy, powoli szykujemy się do świąt Bożego Narodzenia. Mój sposób na udaną jasień? Jestem bardzo leniwa i dla mnie udana jesień to leniwa jesień. Spędzona w domu pod kocem z herbatą w ręce, dobrym filmem i drugą połówką przy sobie. 
To nie wszystko co w dzisiejszym poście dla Was przygotowałam, pokażę Wam jak to wszystko co opisałam wygląda w moim życiu! Do zobaczenia w kolejnym poście!




26 komentarzy:

  1. Ja to w jesień zawsze mam jakąś depresje 😅 Nic mi sie nie chce , natomiast jak juz jest grudzień , święta itp nagle wszystko mi sie chce 🙈 Ja nie wiem czemu tak jest hahah. Mega blog! Zostawiam obserwacje i czekam na kolejne posty! :)
    Zapraszam do siebie- reginaboguckaaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym okresie zawsze mam takie refleksje nad rzeczami, których i tak nie cofnę, więc nie warto ;) Ciekawy post, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! :)
    Dobry wpis :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post <3 Piękne zdjęcia :) Mnie zawsze jak tylko przyjdzie jesień łapie chandra :/

    Obserwuję i pozdrawiam :* http://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja kocham jesień. okres wyczekiwania na święta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze w czasie jesiennym byłam zmęczona i nie miałam na nic siły - w tym roku jest zupełnie inaczej! Jestem pełna energii i nie mam czasu na nudę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze powiedziawszy.. Odkąd patrzę na jesień inaczej (w sumie ostatnio na wszystko patrzę inaczej) to stwierdzam że jest nawet fajną porą roku... podczas której ludzie nie wykorzystują jej potencjału! :) Widzę świeczki zapachowe? Mam na ich punkcie mega bzika, wszelkie zapachy (zwłaszcza waniliowe lub wszelkie z dodatkiem truskawki- uwielbiam!) Mega fajny post, pozdrawiam!
    www.ramamodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię jesieni bo jestem ciągle zmęczona:(
    Z kuponów na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wczesna jesień jest spoko, jak już opadła liście i zimno w tylek, to już nie jest tak kolorowo.
    pozdrawiam 💪

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kiedyś przez cała jesień i zimę pogrążałam się w depresji. Nigdy więcej! Tyle czasu marnowałam na użalanie sie nad sobą. Teraz ćwiczenia i lepsze odżywianie daje mi jakiegoś kopa do życia :)

    http://ullanastja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jesienią tak naprawdę dopiero się budzę do życia, cieszę się z nadchodzących świąt i w ogóle, dużo czasu poświęcam sobie i najbliższym <3 Kocham też rozpalać świeczki zapachowe, pić herbatkę z cytrynką... ah! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne jesienne zdjęcia. Fajnie, że zamieściłaś te kupony, z przyjemnością z nich skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też lubię leniwe jesienie, to jedyny taki sezon na trochę relaksu wieczorami i jakieś refleksje :) Ładny zapach i coś do picia to jest to :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień ma piękne kolory i w sumie tylko to w niej lubię :) Dobry wpis, super kupony, ładne zdjęcia :)

    http://wobiektywachklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesień ma swoją niesamowitą aurę. A ja uwielbiam wieczory pod kołderką. :D

    Pozdrawiam ♥
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Żeby na jesień nie mieć depresji staram się jeść dużo zdrowych przekąsek jak np.: orzechy, pestki słonecznika, pije też typowo jesienne herbaty i czytam dużo książek na poprawę humoru :)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi na chandrę pomaga muzyka ^^

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesien. Zawsze pojawiaja sie przemyślenia nad tym co robie zle, zawsze pomaga mi kubek ciepłej herbaty i muzyka. Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia:)
    Lubię Sephore, na pewno wybiore sie niedlugo, albo skorzystam z Twojego linka :)

    pozdrawiam,
    http://inspirujace.eu/blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam słuchać muzyki jak mam jesienną chandrę :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam jesień. To moja ulubiona pora roku♥ Uwielbiam świeczki zapachowe:)
    http://jestem-folta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie ostatnio najlepszym sposobem na chandrę jest siłownia. Porządnie się zmęczę i zapominam o problemach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely photos! *-* Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń