czwartek, 8 grudnia 2016

#12 Beglossy- Świąteczna niespodzianka 2016

Hej!
Kolejny post na blogu z serii Beglossy. Tym razem pudełko odbiegające od pakietu. Jest to edycja limitowana- "Świąteczna niespodzianka". Zamówiłam to pudełko za punkty GlossyDots. Cena pudełka to 1000pkt, czyli kod rabatowy na 49zł. Tym razem w pudełku znalazło się więcej rzeczy dla mnie. Całe szczęście!
Pierwszym produktem jest VICHY Slow Age. Spowalnia pojawianie się oznak starzenia, nawilża, chroni i wzmacnia. Poprawia sprężystość skóry i dodaje jej blasku. Wydaje się fajnym produktem, ale jednak jeszcze nie dla mnie.
Kolejny to błyszczyk od LAMBRE. Śliczny intensywny róż, nawilża i utrzymuje się dobrze na ustach.
Coś co jest chyba najlepszym produktem w całym pudełku. Rękawica GLOV -usuwa makijaż tylko przy użyciu wody!
Kolejnym produktem jest paletka cieni od CATRICE. Kiedyś już ją dostałam od Beglossy, ale kolejna na pewno się przyda.
Przedostatnim produktem, który znalazł się w pudełku jest szampon Omega Oil Repair Expert. Jeszcze go nie używałam, więc nie mogę wypowiedzieć się na ten temat, ale wydaję się super. Regeneruje zniszczone włosy i zapobiega rozdwajaniu się.
Ostatnim produktem, również bardzo zaskakującym jest masło do ciała od EFEKTIMY. Zawiera olej kokosowy oraz olej z jojoba, który wyraźnie poprawia wygląd i kondycję skóry.
To wszystko co znalazło się w tym pudełku. Które produkty Wam się podobały? A może któreś chciałybyście zamienić na inne? Piszcie w komentarzach i widzimy się w następnym poście.
Do zobaczenia!
 
  


30 komentarzy:

  1. super post
    http://cosinnegocosfajnego.blogspot.com/2016/11/cytaty-o-zyciu-i-miosci.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zaciekawiła mnie ta rękawica GLOV!
    Dla mnie te pudełka to absolutna rewelacja! :)
    Pozdrawiam i obserwuję!
    www.emigrantkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śwetnie wygląda ta paczuszka. Tym razem chyba sobie zamówię bo na prawdę warto, a zawsze sie bałam że nie trafią w moje gusta. A u mnie KONKURS+ nowy post także wpadaj i bierz udział./
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/3-blogmas-pomysy-na-prezenty-dla-niego.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre rzeczy testowałam i mogę powiedzieć iż spełniają swoją role, post bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. szczególnie ucieszyłabym się z GLOV! Cudowne pudełeczko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo przygarnęlabym masło do ciała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodkie to pudełeczko! <3 Podobają mi się cienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa zawartość. Zaciekawiła mnie rękawica, od dawna mam w planach jej zakup. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tych pudełeczkach dużo słyszałem, ale jakoś nie interesują mnie one z wiadomych przyczyn haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Masło do ciała chyba najbardziej do mnie przemawia!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zawartosc wydaje sie byc interesujaca! daj znac jak wyprobujesz szampon :P
    btw zapraszam do mnie
    https://brbadventures.wordpress.com/
    kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam styczności z tego typu pudełkami, a to naprawdę super sprawa, chyba się skuszę! :)

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej edycji Beglossy podoba mi się najbardziej masło do ciała, bo uwielbiam zapach kokosu. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Beglossy wygląda super <3

    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że tym razem większość produktów przypadła ci do gustu. Mam nadzieję, że dodasz recenzję któregoś z produktów.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tą rękawicę! Sam box wspaniały! Pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super sprawa. :) Najbardziej mnie zaciekawiła ta rękawica. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejciu jak mi się podobają takie pudełeczka ze skarbami ;3 Sama chętnie bym taki chciała dostać :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne pudełko, zawsze chcialam zamowic Beglossy ale jakoś mi nie po drodze :) mam nadzieje że wszystkie produkty się sprawdzą, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paleta mi sie najbardziej podoba. :D
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na ogół nie używam dużo makijażu, ale zainteresował mnie błyszczyk oraz paleta cieni. Myślę, że to prawdziwe rarytasy! Myślę, że mogłabyś dodać zdjęcia jak one wyglądają na twarzy, ułatwiło by to sprawę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post ! Kosmetyki wyglądają bardzo fajnie, chyba sie skuszę na taka paczkę dla siebie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawa ta rękawica! swietny post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa zawartość pudełeczka :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń