czwartek, 10 sierpnia 2017

Pędzle do makijażu za 18 zł? Czy warto?

Hej :)
Dzisiejszy post, całkiem ciekawy i przydatny. Pokażę Wam pędzle, które niedawno kupiłam. Już dłuższy czas je testowałam, więc mogę się o nich z pewnością wypowiedzieć. Dawno tamu myślałam już nad zakupem jakiś tanich, ale dobrych pędzli. Przeszukałam chyba cały internet. Zainteresowały mnie te, znalezione na allegro za niecałe 18 zł. Miałam dużo myśli, czy za tą cenę dadzą sobie rade. No i muszę przyznać, że tak. Są warte swojej ceny. Powiedziałabym, że nawet dałabym za nie dużo więcej. W zestawie było 10 pędzli. Wszystkie są bardzo mięciutkie, świetnie wykonane i super nakładają mokre, jak i suche produkty na twarz. Pięć z nich jest większych, do nakładania pudru, podkładu, rozświetlacza itp. Reszta to tak jakby miniatury tych większych, świetnie nadają się do blendowania cieni, nakładania korektora i bazy pod cienie. Z czystym sumieniem polecam Wam te pędzle jeżeli szukacie czegoś taniego. Załączam linka KLIK. Do zobaczenia w kolejnym poście! :)
~~
PS. Uprzedzam pytania. Pędzle nie są sponsorowane.







wtorek, 18 lipca 2017

#20 BeGlossy czerwiec 2017

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem z serii  BeGlossy. Tym razem jest to pudełeczko czerwcowe. Znalazły się w pudełku bardzo praktyczne kosmetyki, które na pewno się nie zmarnują.

Pierwszym z nich jest maseczka firmy ENILOME, idealna dla mnie. Oczyszcza lub intensywnie nawilża, zawiera glinkę, nadaję się świetnie do cery tłustej, trądzikowej.W pudełeczku dostałam ją pełnowymiarową. Mam nadzieję, że świetnie się sprawdzi.


Kolejnym kosmetykiem, który znalazł się w pudełku jest szampon do włosów BIOLAVEN. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, szampon zawiera olej z pestek winogron i olejek lawendowy. Wzmocni, wygładzi i delikatnie oczyści włosy nie podrażniając głowy. Produkt pełnowymiarowy. Z chęcią przetestuje!


Jak szampon to i odżywka. Firma AUSSIE gwarantuje nam ochronę, odżywienie włosów oraz sprężystość włosów i brak rozdwajających się końcówek. Pierwszy raz będę miała przyjemność testowania odżywki z tej firmy. Produkt pełnowymiarowy. Zapowiada się świetnie.

W pudełku znalazła się również maskara od CATRICE. Produkt pełnowymiarowy. Dzięki maskarze uzyskamy efekt podkreślenia rzęs. Zależy mi na takim efekcie, więc pewnie świetnie się sprawdzi. Produkt pełnowymiarowy.

Fajny kosmetyk od firmy O'HERBAL. Balsam do ciała, w którego skład wchodzą cenne składniki naturalnego pochodzenia, które wspierają zdrowy wygląd skóry. Pielęgnuje i odżywia skórę. Pojemność travel size- idealna na wyjazd!

Ostatnim produktem jest prezent. Próbka wody toaletowej PLAYBOY. Zapach ten przypomina zimną, musującą Coca-Colę, w której zatopiono owocowy mix! Bardzo piękny zapach i chętnie kupię pełnowymiarowy produkt.


~~

A Wy macie któryś z tych produktów? Podzielcie się swoją opinią w komentarzu.





piątek, 30 czerwca 2017

#19 Czy warto marzyć?

Hejka!
Przychodzę dzisiaj do Was z postem po długiej przerwie. Niestety mój aparat odmówił współpracy i nie miałam czym robić zdjęć. 
Przejdźmy do sedna. Są wśród nas osoby, które marzą o super wakacjach, wielkiej karierze, dużych pieniądzach, ale są też tacy dla których marzenia nie istnieją. Ja osobiście zaliczam się do tej pierwszej grupy społeczności. Dużo marze. Jest wiele rzeczy, które chciałabym mieć, celów, które chciałabym osiągnąć. Jedno z tych marzeń spełniło się kilka miesięcy temu. Po długim czasie błagania rodziców wreszcie kupiliśmy szczeniaczka (więcej o nim w kolejnym poście).
Wtedy w końcu uwierzyłam w to, że marzenia się spełniają. Spełniło się jedno, a uszczęśliwiło mnie bardzo. Ludzie, którzy mają wszystko co chcą nie muszą marzyć, bo po co. Skoro dzisiaj sobie zażyczą nowy telefon, a jutro już go będą mieć i nie mają z tego takiej satysfakcji jak te osoby, które na nowy telefon zbierali pieniądze miesiącami. Według mnie takie życie jest nudne i bez przyjemności. Warto wierzyć, że się uda i się spełni. Wiara czyni cuda!
~~
A Wy jakie macie marzenia? A może już się jakieś spełniło?
Piszcie w komentarzach.
Do zobaczenia w kolejnym poście :)



kombinezon- H&M
buty- NIKE TANJUN
zegarek- Q&Q

piątek, 21 kwietnia 2017

#18 Haul - co kupiłam na promocji ROSSMANN -55%?

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was z zakupami, które zrobiłam wczoraj, w pierwszy dzień promocji w ROSSMANNIE. Może na początek powiem coś o tej promocji. W tym roku przecena trwa od 20-28 kwietnia. UWAGA! Przy zakupie tylko trzech produktów przysługuję nam -55%! Jeżeli kupimy więcej niż trzy produkty otrzymamy -55% na pierwsze trzy kosmetyki, a reszcie przysługuję normalnie -49%!
To może pokażę Wam co kupiłam!

Paletka cieni z wibo, już długi czas na nią polowałam, piękne kolorki i ten pędzelek.. cudo. 


Kolejną paletką, którą kupiłam jest bardzo słynna paleta z Lovely. Uwielbiam takie kolorki, ciekawe jak się sprawdzą.

Zostając przy makijażu oka, zakupiłam eyeliner z miss sporty. Słyszałam o nim dużo dobrych opinii, ciekawe jak się sprawdzi.

Tanie, ale bardzo dobre, a jak dla mnie najlepsze maskary. 


Od dłuższego czasu szukałam dobrego korektora. I chyba znalazłam swojego ulubieńca. Nie ciemnieje i super się trzyma.

No i ostatnim produktem makijażu oka jest kredka do brwi od wibo. Do tej pory brwi wypełniałam cieniem, czas spróbować czegoś nowego.

Czas na konturowanie. Jest to dla mnie najlepsza część makijażu. 
Kupiłam kilka kosmetyków, które na pewno super się sprawdzą.
Pierwszym z nich jest bronzer od Lovely, pięknie pachnie i nie robi pomarańczowej plamy!

Bardzo popularna paletka z rozświetlaczem, różem i bronzerem od wibo.

Nowość. Czyli bardzo rozchwytywana paletka rozświetlaczy od wibo. Jest przepiękna.


I ostatnim kosmetykiem do konturowania jest bardzo dobrze wszystkim znany rozświetlacz od Lovely w odcieniu Silver. 


Matowe pomadki, moje ulubione! Chyba 10 raz kupuję tą pomadkę z Lovely. Jest świetna. Pomadkę z wibo kupiłam pierwszy raz, ale wydaję się bardzo fajna.




I ostatnim moim zakupem są bibułki matujące. Super matują skórę i możemy cieszyć się nadal naszym makijażem.


A Wy co kupiłyście albo kupicie na promocji? Podzielcie się w komentarzu swoją opinią na temat zakupionych przeze mnie produktów i pochwalcie się swoimi zdobyczami! Do zobaczenia w kolejnym poście :)

piątek, 14 kwietnia 2017

#17 Haul- Cocolita.pl

Hej!
Kolejny post na blogu, po dłuższym czasie przerwy. Dzisiaj przychodzę do Was z zakupami, które zrobiłam w tym tygodniu, w popularnej drogerii internetowej- Cocolita.pl. Najpierw może coś na jej temat. To już moje 4 zamówienie na tej stronie. Z każdym zamówieniem jestem zadowolona coraz bardziej. Ceny są nie do porównania z drogeriami stacjonarnymi. Duży asortyment i naprawdę atrakcyjne ceny!

 ~
Pierwszy kosmetyk, który zakupiłam to podkład healthy mix od Bourjois. Osobiście mam bardzo bladą cerę, więc wybrałam dla siebie najjaśniejszy kolorek nr 51. Po pierwszych kilku dniach stosowania, szczerze mogę oznajmić, iż podkład jest świetny, super matuje i ma świetne krycie. Na twarzy nie robi się tzw. "kaszka". 

 Kolejną nowością, którą bardzo chciałam przetestować jest baza matująca pod makijaż z Golden Rose. Kiedyś miałam przyjemność przetestowania próbki tej bazy tylko rozświetlającej. Była super, więc bez zastanowienia zamówiłam ją. Makijaż utrzymuje się dużo dłużej, cera wygląda na świeżą i super pachnącą!

 Produkty, które pomogły mi odbudować włosy. Z rozdwojonych końcówek i ciężko rozczesujących się, zrobiły się piękne, grube i lśniące. To już moja trzecia maska z Kallosa. Jest świetna! Teraz czas wypróbować szampon, ciekawe jak się sprawdzi.

Ulubiony, najlepszy i robi co ma robić :) Puder prasowany z RIMMEL'a. Świetne wykończenie makijażu, super mat. Nr 001, transparentny.

Przechodząc do makijażu oka, zakupiłam paletkę W7, która jest w bardzo atrakcyjnej cenie. Jak na razie wykonałam nią makijaż w ciemnych kolorkach. Pigmentacja nie jest rewelacyjna, ale daje rade. Cienie utrzymywały mi się około 5h. Jak na swoją cenę, paletka jest godna polecenia.



Jak nowa paletka to i nowy pędzelek zawsze się przyda. Zamówiłam jednak nie ten co potrzebowałam. Pomyłka w zamówieniu, ale nie żałuje, fajnie nakłada się nim cienie. 


Ostatnim kosmetykiem jest tester pudru ryżowego, sypkiego. Chciałam go przetestować, bo nie przepadam za sypkimi pudrami. Jednak ten robi na mnie duże wrażenie. Jest świetny, super matuje i na pewno kupię go jeszcze raz.


To wszystko co znalazło się w moim zamówieniu. Gorąco polecam tą drogerie. 
Posty będą pojawiać się regularnie ;)
Do zobaczenia!