niedziela, 12 lutego 2017

#15 Recenzja obudowy na telefon etuo.pl

Cześć!
Po dwóch tygodniach "testowania" obudowy na telefon od firmy etuo.pl, w końcu mogę do Was przyjść z postem na temat tego czy polecam tą firmę czy też odradzam. 
Etui dostałam jakieś dwa tygodnie temu i stwierdziłam, że założę je na swój telefon na jakiś czas i sprawdzę czy się nie ściera i nie rysuje. Muszę Wam przyznać, że jestem bardzo bardzo zadowolona. Obudowa nie ma nawet jednej ryski, rysunek na niej wygląda tak samo jak po otworzeniu paczki. Aż dziwne. Wiele razy spotykałam się z obudowami, które po kilku dniach użytkowania rysowały się. W tym przypadku myślałam, że będzie podobnie, jednak pozory mylą, a ja jestem zachwycona pozytywnie. Kolejnym miłym zaskoczeniem był sposób w jaki był zapakowany case. Super pomysłowość! 
Firma ETUO.PL jest jak najbardziej godna polecenia i zaufania. 
Mam dla Was również kod rabatowy na te śliczne case'y. 
-10% na hasło: instaznizka
Zachęcam do zakupu!







43 komentarze:

  1. Osobiście nie korzystałem jeszcze z tego serwisu, ale na www posiadają ciekawy asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wybór, ładnie się prezentuje :) Lece na stronę może znajdę coś dla siebie ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się bardzo motyw tej obudowy. Jak wiele dziewczyn teraz, mam chrapkę na produkty Kylie, więc ta obudowa jest dla mnie goalem. Chyba ja zrobię sobie taki z logiem mojego ulubionego zespołu, bo skoro sprawdza się dobrze i nic się nie dzieje, to jest ona wręcz stworzona dla mojej zręczności :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie kupiłam nowy telefon i szukam porządnej obudowy, dlatego zaraz sprawdzę produkty tej firmy i może coś zamówię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda ta obudowa, ja wolę jednak zamykane etui. Przynajmniej wiem, że mój telefon jest w miarę bezpieczny.

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super obudowa :) Jeszcze nie korzystałam z tej strony, ale chyba spróbuję :)

    http://puuudi-blog.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super etui, a mi przydałoby się nowe, więc na pewno jakieś dla siebie znajdę :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://mzelkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale widać że porzadne rzeczy, więc może i ja sie skuszę na zamówienie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Odwiedzę stronę, może znajdę też coś dla siebie :)
    P.S. Ładne etui ;)
    Pozdrawiam,
    www.damandherworld.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest ta obudowa! Bardzo podoba mi się motyw Kylie :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda cudownie, bardzo fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obudowa świetnie się prezentuje.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa,naprawdę nietypowa.
    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna obudowa, chyba tez taką zamówię 😉

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny case i dobra recenzja ;)
    Pozdrawiam,lu

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrałaś bardzo ładną obudowę. Sama muszę poszukać jakieś na Swój telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest świetny! Ja na swojego nie mogę nic znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam swoją jedną obudowę od lat i w sumie przydałoby się ją zmienić .. haha. Bardzo podobają mi się produkty i inne gadżety typu Kylie. Mają swój urok :) Case na telefon jeszcze nigdzie nie widziałam a to mnie miło zaskoczyło! Super fotki i ładny post. Pozdrawiam!
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ladne etui, fajny post :)

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety dla mojego telefonu nie ma wcale etui, może zbyt nowy..

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne etui :) Muszę w końcu odświeżyć mój telefon!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie się prezentuje na telefonie <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie te etui prezentuje się na telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne etui, szkoda ze ja mam honor x5 i nie mam prawie żadnych obudów

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudo!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super to etui! <3 Uwielbiamy Kylie! Bardzo fajny wpis! Buziak

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne jest to etui. Ja mam bardzo duży telefon więc raczej nic się nie znajdzie na niego ciekawego. Świetna notka. Zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Etui wygląda świetnie ;) wgl na tej stronie mają ciekawe obudowy 👍
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  29. jaka świetna obudowa :) ja mam swoją jedną i jej nie zmieniam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znałam tej stronki. Ale obudowa wygląda na bardzo solidną, a przede wszystkim jest ładna :) O w ogóle trafiłam tu przypadkiem, a widzę, że obie jesteśmy z Ostrowca :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Super case, zaraz zajrze czy znajde cos dla siebie!
    Fajnie, ze ktos przede mna sprawdzil jakosc i trwalosc, i ze moge byc spokojna o to, czy case bedzie wart swojej ceny.
    Oby wiecej takich recenzji!
    Pozdrawiam,
    Eff :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Case prezentuje się bardzo ładnie. Ja niestety zazwyczaj trafiam na casy, które się porysują. Jeszcze nigdy nie zamawiałam z tej strony, może kiedyś się skuszę^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietna obudowa, ja szukam obudowy na swoj telefon juz od ponqd roku i nigdzie nie mige znalezc nic ciekawego. Na samsung j5 sa tylko biale, czarne badz przezroczyste.
    Chyba kupie sobie inny telefon. hahaAhaha
    A tak po za tym to swietny post😄

    http://nastolatka-za-granica.blogspot.be/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedyś też miałam etui z tej strony przy innym modelu telefonu, naprawdę są super jakości. Twoja ślicznie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne etui ;) Sama z chęcią zamówię z tej strony, bo moje które zamówiłam na Allegro nie wygląda zbyt dobrze ;)
    Świetny post. Pozdrawiam ;)
    www.differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Lecę sprawdzę może mają cos fajnego na mój telefon ;]

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie super! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń