sobota, 25 lutego 2017

#16 Beglossy styczeń 2017!

Hej Kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem z serii BEGLOSSY. Tym razem pokażę Wam paczkę ze stycznia. Znalazło się w niej dużo fajnych produktów, które na pewno mi się przydadzą. Ogólnie jestem mile zaskoczona, bo z każdym pudełkiem, produkty są coraz lepsze i lepsze.
W tym pudełku nie mogło zabraknąć produktów do włosów, cery i makijażu! Są świetne!

Pierwszy z nich jest wielkim zaskoczeniem! Czyli mleczko wzmacniające włosy, które można używać bez spłukiwania. Mleczko przeciwdziała rozdwajaniu się końcówek i chroni je przed uszkodzeniami oraz hamuje wypadanie włosów. Bardzo polecam ten produkt, bo dwóch tygodniach stosowania, moje włosy wyraźnie odżyły!

Kolejnym produktem z którego chyba najbardziej się ucieszyłam, mimo, że to tylko próbka, był tusz do rzęs od COLLISTAR. Ta mascara idealnie pogrubia i unosi rzęsy. Kosztuje 99zł za 11ml, więc cena sama mówi czego możemy się spodziewać.

Coś co jest chyba podstawą dla nas wszystkich- krem do rąk. Tym razem od firmy FARMONA. Jego formuła chroni przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Delikatnie natłuszcza skórę, łagodzi podrażnienia i likwiduje zaczerwienienia naskórka. Nie mogę podzielić się z Wami recenzją na jego temat, ponieważ jeszcze nie używałam go, ale wydaję się bardzo fajny.

 Na pewno ta maska zostanie przez długo moim ulubieńcem! Jej cena to tylko 8,99zł, a jest świetna! Super nawilżająca z kwasem hialuronowym oraz ekstraktem z rumianku.

Prezent, który znalazł się w tym pudełku to próbka lekkiego lotionu Perfect Me od WELLA, który zapewnia włosom wyraźne wygładzenie. Dzięki niemu stworzysz naturalną, gładką fryzurę. Lotion nabłyszczy i nawilży Twoje włosy.

Ostatnim produktem, który na pewno mi się przyda i jestem pewna, że będzie świetny, to żel micelarny od GARNIER. Oczyszcza skórę, usuwa makijaż z całej twarzy- także ust i oczu. 
To już wszystkie produkty, które znajdywały się w tym pudełeczku. Są super!
Do zobaczenia w kolejnym poście!

29 komentarzy:

  1. Zainteresował mnie ten żel micelarny!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba w końcu skusze sie i ja na to pudełeczko, słyszałam że naprawdę warto zainwestować :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbowałam maseczkę garniera i niestety nie byłam zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Od zawsze chciałam przetestować ten tusz! Daj znać jak się sprawdza :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiło mnie to mleczko. Muszę koniecznie je wypróbować, bo moje włosy są w strasznym stanie :/

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. BArdzo fajna paczka ciekawa jestem tego tuszu jak się sprawdzi ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny wpis :)
    Za tusz do rzęs nigdy bym nie dała takiej ceny :) Żel micelarny wydaje się być dobrym produktem ❤
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    www.cieloobluu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna marzę o pudełkach Beglossy.. Może kiedyś trafią i w moje ręce!
    Przypadła mi do gustu maskara oraz maseczka od garniera.
    zaobserwowałam  
    http://puuudi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tusz do rzęs na pewno warty wypróbowania jest genialny. Ciekawa jestem składu tej maseczki z garniera bo chętnie bym ją kupiła. Jest ostatnio bardzo popularna. Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam ten żel micelarny i gorąco polecam!
    Pozdrawiam http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty z chęcią bym je wypróbowałą :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pudełko! Bardzo fajna ta próbka tuszu. Zawsze można sprawdzić i kupić w większym rozmiarze! Świetna recenzja.

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam maseczkę z tej serii Garniera i szczerze przyznam - była meh. Uwielbiam maseczki w płachcie, ale raczej zaopatrzam się w nie w Hebe, gdzie ich wybór jest ogromny i większość trafia w moje gusta :D Po tą raczej nie sięgnę - po co mam dać 8zł za coś meh, kiedy za 5zł mam cuda? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe pudełko!
    Warto było : )

    +dodaje do obserwowanych : )
    Zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maska z Garniera bardzo mnie zainteresowała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. O ten płyn do demakijażu jest świetny!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pudełko, aczkolwiek niektóre ceny nie są godne zakupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wpis, maseczka wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna zawartość! :) używam płynu z Garniera jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tylko płyn micelarny i tusz by mi się przydały, reszta niestety zbędna, także mi niestety by się to styczniowe pudełeczko nie spodobało. Cieszę się jednak, ze Tobie się trafiło tak, że każda z rzeczy Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To mleczko do włosów brzmi bardzo kusząco! Super zawartość paczki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi mnie jak sprawdzi się to mleczko
    http://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze, to dla mnie średnie pudełko :)
    kremu do rąk używam rzadko, ten żel z Garniera posiadam i używam,
    pomimo, że lekko szczypie w oczy,
    a maska się u mnie nie sprawdziła, żadna z tych serii.
    No ale to moje zdanie :)
    Ciekawa jestem tylko tuszu jak się sprawdzi, zrób recenzję koniecznie :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa paczka. Osobiście testowałam tą maskę z Garniera i przyznam, że bardzo ją polubiłam ♥

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. maski w płachcie uwielbiam! a z garniera z tej samej serii polecam płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam pudełeczka i piękne zawartości w nich :) Kosmetyki szczególnie.
    A maski w płachcie są najlepsze, sama używam kochana ;-)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń