piątek, 14 kwietnia 2017

#17 Haul- Cocolita.pl

Hej!
Kolejny post na blogu, po dłuższym czasie przerwy. Dzisiaj przychodzę do Was z zakupami, które zrobiłam w tym tygodniu, w popularnej drogerii internetowej- Cocolita.pl. Najpierw może coś na jej temat. To już moje 4 zamówienie na tej stronie. Z każdym zamówieniem jestem zadowolona coraz bardziej. Ceny są nie do porównania z drogeriami stacjonarnymi. Duży asortyment i naprawdę atrakcyjne ceny!

 ~
Pierwszy kosmetyk, który zakupiłam to podkład healthy mix od Bourjois. Osobiście mam bardzo bladą cerę, więc wybrałam dla siebie najjaśniejszy kolorek nr 51. Po pierwszych kilku dniach stosowania, szczerze mogę oznajmić, iż podkład jest świetny, super matuje i ma świetne krycie. Na twarzy nie robi się tzw. "kaszka". 

 Kolejną nowością, którą bardzo chciałam przetestować jest baza matująca pod makijaż z Golden Rose. Kiedyś miałam przyjemność przetestowania próbki tej bazy tylko rozświetlającej. Była super, więc bez zastanowienia zamówiłam ją. Makijaż utrzymuje się dużo dłużej, cera wygląda na świeżą i super pachnącą!

 Produkty, które pomogły mi odbudować włosy. Z rozdwojonych końcówek i ciężko rozczesujących się, zrobiły się piękne, grube i lśniące. To już moja trzecia maska z Kallosa. Jest świetna! Teraz czas wypróbować szampon, ciekawe jak się sprawdzi.

Ulubiony, najlepszy i robi co ma robić :) Puder prasowany z RIMMEL'a. Świetne wykończenie makijażu, super mat. Nr 001, transparentny.

Przechodząc do makijażu oka, zakupiłam paletkę W7, która jest w bardzo atrakcyjnej cenie. Jak na razie wykonałam nią makijaż w ciemnych kolorkach. Pigmentacja nie jest rewelacyjna, ale daje rade. Cienie utrzymywały mi się około 5h. Jak na swoją cenę, paletka jest godna polecenia.



Jak nowa paletka to i nowy pędzelek zawsze się przyda. Zamówiłam jednak nie ten co potrzebowałam. Pomyłka w zamówieniu, ale nie żałuje, fajnie nakłada się nim cienie. 


Ostatnim kosmetykiem jest tester pudru ryżowego, sypkiego. Chciałam go przetestować, bo nie przepadam za sypkimi pudrami. Jednak ten robi na mnie duże wrażenie. Jest świetny, super matuje i na pewno kupię go jeszcze raz.


To wszystko co znalazło się w moim zamówieniu. Gorąco polecam tą drogerie. 
Posty będą pojawiać się regularnie ;)
Do zobaczenia!

59 komentarzy:

  1. bardzo fajne produkty. z Kallos miałam kiedyś, ale nie bananową tylko czekoladową, ale może się skuszę jeszcze na te produkty. raz kiedyś zamawiałam na cocolita.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znamy tej drogerii, ale przesyłka wyglada na dobrze zabezpieczoną, a ceny produktów są atrakcyjne! Dzięki za post! Ciekawi mnie Twoja opinia szamponu, będę zaglądać na blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. podkład z Bourjois uwielbiam :) zdecydowanie jeden z lepszych w takim przedziale cenowym :) to jak drogerie zawyżają ceny jest straszne.. kallosa również stosuje i polecam bardzo :) bardzo podoba mi się ta ogromna paleta cieni i cena jest strasznie niska :o ciekawa jestem jak z pigmentacją i trwałością, fajnie jakbyś kochana przetestowała i zrobiła post na ten temat :* a ten puder ryżowy jaki malutki, zawsze myślałam, ze ejst większych rozmiarów :) trzeba przyznać, ze ceny są niskie w tym sklepie i Twoje zamówienie jest naprawdę fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper zakupy! :)
    Same perełki :)
    Ja mam ten podkład w jeszcze jaśniejszym odcieniu 50 rose ivory on daje bardziej rozświetlenia niż matt ale jest cudowny :)


    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty, ale paletka skradła moje serce. Jest tam dużo kolorów które mi się podobają bardzo!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten podkład zamierzam kupić niedługo, bo wszędzie kusi.
    Kiedyś zamówiłam też ten puder, daje radę, jednak oddałam go mamie bo po prostu nie umiem się obchodzić z sypkimi produktami, wszystko mam brudne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzelki z Revolution naprawdę polecam!:) Posiadam również paletkę W7, dobrze to ujęłaś. Jak na swoją cenę daje radę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki sam puder i jest świetny, a z resztą nie miałam jeszcze styczności :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego sklepu, ale mają ciekawy asortyment. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę same perełki ;) Cocolitę lubię i czasami składam tam zamówienia, ale wolę inną drogerię internetową ;) Healthy Mix jeszcze nigdy nie próbowałam, mimo że tak o nim głośno ;) Stay Matte lubię, ale na razie eksperymentuję z innymi pudrami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja Kallosa kupuję od kilku lat co miesiąc. Miałam chyba wszystkie wersje i to moja ulubiona odżywka. Nie wiem jak w innych drogeriach, ale w moim mieście litr tej odżywki kosztuje 9 zł :D Fajna jest ta paletka. Myślę, że mogłaby się przydać do eksperymentowania z makijażem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ni znany mi sklep, ale podam link do tego postu mojej dziewczynie bo lubi zabawę paletami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama czesto zamawiam produkty z kallosa :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem spore zamówienie. Kilka produktów sama mogłam wypróbować. Bardzo lubię maski z kallosa. Mam również puder z rimela, ale nie za bardzo go lubię. A baza z GR jest godna polecenia.
    nowy ig: oliwiaoleszczyk
    http://littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też ostatnio zamawiałam z tej drogerii :D i jeszcze nie raz zrobie tam zamówienie :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że niektóre kosmetyki udało Ci się dorwać w niższych cenach ;) paletka jest mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Puder z Rimella nie sprawdził mi się kompletnie, ale wiem, że niektórzy bardzo go zachwalają. Niestety ja mam bardzo kapryśną skórę i większość podkładów na niej oksyduje albo się waży :( Super zakupy, też muszę w końcu umilić sobie czas :D
    zdroweciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Stay Matte - uwielbiam! Ta paletka też jest piękna - i niedroga! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam maskę bananową z Kallosa u mnie też się świetnie sprawdza
    a szampon kupiłam ostatnio i nie jestem z niego zadowolona - lepszy bananowy

    OdpowiedzUsuń
  20. paleta jest fajna

    skomentowane , teraz ty http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę zakupy udane. Strasznie zdziwiły mnie ceny, widzę że w dwóch przypadkach 2 razy taniej.. Szok :O Muszę wejść na ich stronkę i zobaczyć co i jak.. :)
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta paletka jest wspaniała!
    I'm in love <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowności, widzę że zakupy jak najbardziej udane :)
    Niezła paczuszka.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny haul, też używam tego pudru z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Raz tam zamawiałam i byłam bardzo zadowolona. Cena kosmetyków jak najbardziej na +. Super jakość zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, duże to pudło! :)
    Kosmetyki i stronę znam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również używam pudru Rimmel. Muszę zajrzeć na stronę tego sklepu cocolita :)
    https://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę wypróbować puder z Ecocery, ma fajny skład I jak widzę coraz bardziej popularny. http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę że puder z Ecocery jest coraz bardziej popularniejszy.. Chyba się na niego skuszę :) I muszę wypróbować tej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Same cuda zamówiłaś!

    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
  31. Też często zamawiam z cocolity. Świetna paletka. Chętnie zobaczyłabym jakiś makijaż z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post 😘
    Widzę że zakupy się udały 😃

    OdpowiedzUsuń
  33. Puder i podkład to moi ulubieńcy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny blog <3 może trochę dziwne ale interesuję się troszku makijazem <33

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam maskę Kallosa i puder Rimmel :) Moi ulubieńcy od wielu lat :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kupiłam niedawno hm z bourjois też kolorek 51, ale niestety ciemnieje i trwałość nie powala :(
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnio kupiłam sobie tą maseczkę do włosów, zobaczymy jak się będzie sprawować na moich włosach! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę w końcu wypróbować maskę bananowa ;) puder miałam, ale nie polubiliśmy się :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow mega jest ta paleta 😳 Zaskoczylas mnie, ja uwielbiam cocolite ale nie wiedzialam ze maja takie cudenka w takiej cenie
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/2017/04/no-lie.html?m=1#more

    OdpowiedzUsuń
  40. Korzystam tylko z cocolity - zgadzam się z Tobą. Szybko, profesjonalnie i atrakcyjne ceny. Nie zgadzam się tylko z cieniami W7 - dawałam im 3 szanse, niestety po trzecim podejściu leżą nieużywane. Ale to kwestia gustu, wiadomo. W podobnych cenach są paletki od MUR - o wiele lepsze :)
    U mnie w ostatniej notce perełki właśnie z cocolity, zapraszam: www.easy-freaky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ceny widać są bardzo przystępne,nie znam tego sklepu i muszę szybko go obczaić bo same perełki zamówiłaś a szczególnie paleta i maska bananowa !

    OdpowiedzUsuń
  42. Maski z Kallosa zdecydowanie zawsze starczają mi na długo i doskonale pomagają w odbudowie włosów, dlatego zawsze je chętnie polecam i z nich korzystam, a paletka cieni - piękna i spora. Miłego dnia i wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam kosmetyki do włosów Kallosa, paleta kolorów obledna;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zawsze chciałam przetestować ten podkład i puder, ale cena mnie odstraszała, ale chyba się pokuszę i zamówię na cocolicie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Podkład i maska z Kallosa to dla mnie totalne buble, ale wiadomo każdy jest inny. Fajny post, można się z niego dowiedzieć wielu przydatnych rzeczy. Ogólnie osobiście zamawiam kosmetyki z cocolity i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zdecydowaną część rzeczy znam i są bardzo fajne :) Muszę w końcu wypróbować ten podkład !

    WORLD OF ALEKS

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi szampony kallos nie służą

    OdpowiedzUsuń
  48. Zamówiłaś świetne produkty :-) Na pewno zajrzę na stronę tej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne produkty. Teraz się czaję również na ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post :) chętnie zajżę zajrze na ta stronę :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja uwielbiam cocolite! Często są promocje na super produkty, ale często też pustki w magazynach np korektor z Catrice! :(
    Super rzeczy zamówiłaś, a puder z ecocery to mój ulubieniec!
    piggyjuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Very cool post, dear! I like this products <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń