piątek, 21 kwietnia 2017

#18 Haul - co kupiłam na promocji ROSSMANN -55%?

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was z zakupami, które zrobiłam wczoraj, w pierwszy dzień promocji w ROSSMANNIE. Może na początek powiem coś o tej promocji. W tym roku przecena trwa od 20-28 kwietnia. UWAGA! Przy zakupie tylko trzech produktów przysługuję nam -55%! Jeżeli kupimy więcej niż trzy produkty otrzymamy -55% na pierwsze trzy kosmetyki, a reszcie przysługuję normalnie -49%!
To może pokażę Wam co kupiłam!

Paletka cieni z wibo, już długi czas na nią polowałam, piękne kolorki i ten pędzelek.. cudo. 


Kolejną paletką, którą kupiłam jest bardzo słynna paleta z Lovely. Uwielbiam takie kolorki, ciekawe jak się sprawdzą.

Zostając przy makijażu oka, zakupiłam eyeliner z miss sporty. Słyszałam o nim dużo dobrych opinii, ciekawe jak się sprawdzi.

Tanie, ale bardzo dobre, a jak dla mnie najlepsze maskary. 


Od dłuższego czasu szukałam dobrego korektora. I chyba znalazłam swojego ulubieńca. Nie ciemnieje i super się trzyma.

No i ostatnim produktem makijażu oka jest kredka do brwi od wibo. Do tej pory brwi wypełniałam cieniem, czas spróbować czegoś nowego.

Czas na konturowanie. Jest to dla mnie najlepsza część makijażu. 
Kupiłam kilka kosmetyków, które na pewno super się sprawdzą.
Pierwszym z nich jest bronzer od Lovely, pięknie pachnie i nie robi pomarańczowej plamy!

Bardzo popularna paletka z rozświetlaczem, różem i bronzerem od wibo.

Nowość. Czyli bardzo rozchwytywana paletka rozświetlaczy od wibo. Jest przepiękna.


I ostatnim kosmetykiem do konturowania jest bardzo dobrze wszystkim znany rozświetlacz od Lovely w odcieniu Silver. 


Matowe pomadki, moje ulubione! Chyba 10 raz kupuję tą pomadkę z Lovely. Jest świetna. Pomadkę z wibo kupiłam pierwszy raz, ale wydaję się bardzo fajna.




I ostatnim moim zakupem są bibułki matujące. Super matują skórę i możemy cieszyć się nadal naszym makijażem.


A Wy co kupiłyście albo kupicie na promocji? Podzielcie się w komentarzu swoją opinią na temat zakupionych przeze mnie produktów i pochwalcie się swoimi zdobyczami! Do zobaczenia w kolejnym poście :)

27 komentarzy:

  1. Niezłe łupy ;) Mnie niestety nie udało się dorwać wszystkiego ;( Zabrakło dla mnie pudru bananowego z Wibo i zestawu K-lips z Lovely w odpowiednim kolorze

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletki są świetne! Słyszałam o tych z Wibo wiele dobrych opinii :) Ja też już po zakupach i również zakupiłam pomadki z Lovely i ten żółty tusz oraz kilka innych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą samą pomadke z lovely i jest cudowna.
    Widzę że zakupy udane, ja też zaszalałam troszkę w rossmannie.
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam paletkę w lovely oraz wibo. Polecam w 100%! :)
    Fajne rzeczy kupiłaś! <3
    http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą drugą paletkę i bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama niegdyś polowalam na bronzer z Lovely głównie ze względu na jego piekny wygląd i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też już byłam w Rossmanie i kupiłam to co chciałam :) jednak chyba się wrócę po tą paletkę rozświetlaczy!

    ameliaswietlik.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow super <3 ja nie dorwałam wszystkiego chciałam podkład z Bourjours i puder bananowy z wibo :(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Palety super :) ja nie szalałam, kupiłam tylko pomadkę i chciałam puder bananowy z Wibo, ale już nigdzie go nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolorki w tych paletkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOw, sama chciałam troszkę kupić, ale niektóre Panie były po prostu okropne i nawet nie dało się podejść ;D

    http://druga-strona-obiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się nad tym bronzerem, ale zostały same uszkodzone

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Twoich zakupów zainteresowała mnie jedynie "czekoladka" z lovely i pomadka z Wibo, co do reszty nie jestem przekonana... Mam też bibułki matujące i są ok, ale nic nadzwyczajnego ;)
    Ja w tym roku ograniczyłam się tylko do korektora i niebieskiego eyelinera, uff :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zamierzałam też kupić kilka rzeczy, które kupiłaś ale byłam w dwóch Rossmannach i są pustki więc nie wiem czy uda mi się coś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciągle myślę nad wyświetlaczem Lovely, wydaje mi się, że paletka Wibo jest podobna do Urban Decay

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście żółty tusz z Lovely kupiłam, jest to mój ulubieniec. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem ciekawa, czy to prawda o tłumach i walkach w Rossmanie. Też tego doświadczyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiałam się nad paletką sex appeal, ale posłuchałam opinii w internecie i zrezygnowałam. Ciekawe jak sprawdzi się u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletka z lovely genialna! Ma badzo ladne kolory! Rozswietlacz jest teraz bardzo popularny! SUper zakupy! Ja kupilam flownie produkty do paznokci i ust:p
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zakupy ! Mam tę paletkę z wibo i ją kocham - nadaje się do każdego makijażu ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta pomadka z Wibo, jest jedną z moich ulubionych. Muszę kupić sobie zapas na promocji :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta pomadka z milion dolar lips jest genialna! Sama ją posiadam i na pewno kupię druga, bo już mi się kończy :D

    Obserwuję :) Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja niestety nie dorwałam pomadki z Lovely :( A jest moją ulubioną! ;) Ogromne zakupy, ja skusiłam się na 5 rzeczy, ale przy Twoich to pryszcz :D same perełki u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również kupiłam pomadkę z wibo i muszę powiedzieć, że ma bardzo ładny kolor, ale bardzo się klei, nawet po zaschnięciu :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam tą paletkę, ma niską cenę a jest moim zdaniem bardzo dobra :)
    Buziaki kochana,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń