piątek, 30 czerwca 2017

#19 Czy warto marzyć?

Hejka!
Przychodzę dzisiaj do Was z postem po długiej przerwie. Niestety mój aparat odmówił współpracy i nie miałam czym robić zdjęć. 
Przejdźmy do sedna. Są wśród nas osoby, które marzą o super wakacjach, wielkiej karierze, dużych pieniądzach, ale są też tacy dla których marzenia nie istnieją. Ja osobiście zaliczam się do tej pierwszej grupy społeczności. Dużo marze. Jest wiele rzeczy, które chciałabym mieć, celów, które chciałabym osiągnąć. Jedno z tych marzeń spełniło się kilka miesięcy temu. Po długim czasie błagania rodziców wreszcie kupiliśmy szczeniaczka (więcej o nim w kolejnym poście).
Wtedy w końcu uwierzyłam w to, że marzenia się spełniają. Spełniło się jedno, a uszczęśliwiło mnie bardzo. Ludzie, którzy mają wszystko co chcą nie muszą marzyć, bo po co. Skoro dzisiaj sobie zażyczą nowy telefon, a jutro już go będą mieć i nie mają z tego takiej satysfakcji jak te osoby, które na nowy telefon zbierali pieniądze miesiącami. Według mnie takie życie jest nudne i bez przyjemności. Warto wierzyć, że się uda i się spełni. Wiara czyni cuda!
~~
A Wy jakie macie marzenia? A może już się jakieś spełniło?
Piszcie w komentarzach.
Do zobaczenia w kolejnym poście :)



kombinezon- H&M
buty- NIKE TANJUN
zegarek- Q&Q

25 komentarzy:

  1. Chciałabym kiedyś zwiedzić Nowy Jork, takie małe marzenie, może kiedyś nazbieram odpowiednią ilość pieniędzy :)
    A stylizacja fajna, taka na luzie, idealnie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że warto marzyć! Bez marzeń życie było by bez sensu... piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam sporo marzeń i może niedługo uda mi się je spełnić. Tak jak Ty dużo marze, ale to chyba dobrze. Ślicznie wyglądasz <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam kombinezon tylko w innym kolorze bardzo go lubię :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :)
    Co do marzeń, w mojej głowie jest ich masa, ale mam chyba słomiany zapał - choć wierzę, że w końcu wezmę się za wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Codziennie marzę i staram się realizować mój plan działa 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy zobaczyłam to pierwsze zdjęcie pomyślałam: ' kurczę Selena Gomez ma siostrę polkę' ��
    Mam tyle marzeń, że czasem za nimi nie nadążam �� na pewno chce skończyć psychologię sportową, ale taką jedną rzeczą, która od dawna siedzi w mojej głowie jest wyjazd na stałe do Hiszpanii... Czy się uda? Zobaczymy ;D

    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie,że warto a jeszcze bardziej warto je spełniać!

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje jedno marzenie się spełniło. Resztę mam zamiar zrealizować kiedy skończę 18 lat(bo tylko wtedy nie będę ograniczona) :)

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto marzyć! Pisałam kiedyś na ten temat rozprawkę:) http://claudiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia!
    U mnie też jedno marzenie się spełniło ^^
    Mam nadzieję że pozostałe również zdążą
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dużo marzę, ale staram się moje marzenia traktować jako cele, do których dążę ze wszystkich sił! Zgadzam się z Tobą, gdybyśmy mieli wszystko, o czym tylko zamarzymy życie byłoby nudne. :) Cudowna stylizacja i świetne zdjęcia, jesteś prześliczna!
    http://muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałbym napiszac mój tomik i mnie kobiete

    OdpowiedzUsuń
  14. masz śliczną bardzo dziewczęcą buźkę :)

    a co do postu to uważam,że człowiek bez marzeń jest niczym :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna sukienka ten kolor podkreśla twoja urodę ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje jedno z głównych marzeń, które się spełniło to być na koncercie Rihanny <3 po prostu ją uwielbiam :D
    A teraz moim marzeniem a bardziej celem, jest dostać się na studia i robić w życiu to co kocham :)

    itisphenomenal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie warto marzyć. Marzenie może okazać się motywacją do osiągnięcia wielkich rzeczy a także doprowadzone do końca daje niezastąpione uczucie spełnienia. Marzę o tym żeby zmieniać świat. Wspierajmy się w naszych marzeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :D
    Już się nie umiem doczekać na post o szczeniaczku *.*
    Obserwuję i liczę na rewanż =)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Pewnie, że warto marzyć! Prześliczny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, jakie wspaniałe zdjęcia ♥ Zakochałam się w tym kombinezonie, ma przepiękny kolor ;)
    Ja osobiście uważam, że warto marzyć, nawet jeśli są to marzenia mało prawdopodobne do spełnienia, to jednak marzenia nadają kolorów naszemu życiu :)
    Dokładnie zgadzam się z tym, że życie ludzi, którzy jednego dnia coś chcą a drugiego mają jest nudne, pozbawione marzeń i jakiegokolwiek dążenia do celu.

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam wiele marzeń choć sama nie wiem czy większość się spełni, jednak trzeba w to wierzyć. Kiedyś słyszałam, że człowiek bez marzeń nie jest człowiekiem i myślę, że to po części prawda.
    Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje marzenia? Napisze Ci tylko kilka, ktore uwazam za najwazniejsze. A wiec: zakonczyc gimnazjum z dobrymi wynikami egzaminow i aplikowac na studia medyczne, jesli nadal bedzie ciagnelo mnie w ta strone to zostane lekarzem i jesli bede na tyle odwazna to zdecyduje sie na onkologa, bardzo chcialabym zalozyc duza i szczesliwa rodzine, byc najlepsza mama i zona, ale tez odnalezc w swoim zyciu osobe, ktora moglabym nazwac moim najlepszym przyjacielem. Skrycie marze tez o podozy do cieplych krajow- marzy mi sie Tajlandia. I tak w ramach kontrakstu marzy mi sie podroz samochodem po Islandii. :)

    Ja uwazam, ze warto marzyc. Dla mnie zycie bez marzen nie mialo by najmniejszego sensu. Sliczne zdjecia. A po za tym zapomnialam dodac, ze jestes bardzo ladna dziewczyna :)

    https://nastolatka-za-granica.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  23. Może o marzeniach nie będę pisała bo są zbyt prywatne, ale powiem, że zdjęcia bardzo mi się podobają + masz śliczną buźkę :D <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Sadze, ze naprawdę warto marzyć nawet jesli jakies sa nie do osiągnięcia to i tak warto próbować :)
    Pozdrawiam!
    justynahetman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow świetne zdjęcia!^^ a marzenia zostawie dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń