wtorek, 18 lipca 2017

#20 BeGlossy czerwiec 2017

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem z serii  BeGlossy. Tym razem jest to pudełeczko czerwcowe. Znalazły się w pudełku bardzo praktyczne kosmetyki, które na pewno się nie zmarnują.

Pierwszym z nich jest maseczka firmy ENILOME, idealna dla mnie. Oczyszcza lub intensywnie nawilża, zawiera glinkę, nadaję się świetnie do cery tłustej, trądzikowej.W pudełeczku dostałam ją pełnowymiarową. Mam nadzieję, że świetnie się sprawdzi.


Kolejnym kosmetykiem, który znalazł się w pudełku jest szampon do włosów BIOLAVEN. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, szampon zawiera olej z pestek winogron i olejek lawendowy. Wzmocni, wygładzi i delikatnie oczyści włosy nie podrażniając głowy. Produkt pełnowymiarowy. Z chęcią przetestuje!


Jak szampon to i odżywka. Firma AUSSIE gwarantuje nam ochronę, odżywienie włosów oraz sprężystość włosów i brak rozdwajających się końcówek. Pierwszy raz będę miała przyjemność testowania odżywki z tej firmy. Produkt pełnowymiarowy. Zapowiada się świetnie.

W pudełku znalazła się również maskara od CATRICE. Produkt pełnowymiarowy. Dzięki maskarze uzyskamy efekt podkreślenia rzęs. Zależy mi na takim efekcie, więc pewnie świetnie się sprawdzi. Produkt pełnowymiarowy.

Fajny kosmetyk od firmy O'HERBAL. Balsam do ciała, w którego skład wchodzą cenne składniki naturalnego pochodzenia, które wspierają zdrowy wygląd skóry. Pielęgnuje i odżywia skórę. Pojemność travel size- idealna na wyjazd!

Ostatnim produktem jest prezent. Próbka wody toaletowej PLAYBOY. Zapach ten przypomina zimną, musującą Coca-Colę, w której zatopiono owocowy mix! Bardzo piękny zapach i chętnie kupię pełnowymiarowy produkt.


~~

A Wy macie któryś z tych produktów? Podzielcie się swoją opinią w komentarzu.





48 komentarzy:

  1. Najbardziej zaciekawiła mnie ta maskara
    Świetna zawartość pudełka

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zaciekawiła mnie ta maseczka ! Super post ! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bardzo podoba mi się zawartość tego pudełeczka, ciekawi mnie ten balsam nigdy nie słyszałam o tej firmie :P
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zawartosc pudeleczka, natomiast szampon który masz nie robi wow mialam go i wogoe zadnych efektow nie bylo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemny wpis. Ja niestety nigdy nie miałam do czynienia ani z samym pudełeczkiem, ani z żadnym produktem :( Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą!
    Pozdrawiam!
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczka, balsam i te perfumy najbardziej mnie zainteresowały. Chętnie bym zamówiła je. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne produkty! Najbardziej zainteresowała mnie maseczka. Szkoda, że mam suchą cerę, bo chętnie bym przetestowała! :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam tą maskarę! Kurcze super to pudełeczko w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maskara z Cartice - muszę sprawdzić, ponieważ uwielbiam kosmetyki tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Aussie, ale nie uzywalam jeszcze odzywki do splukiwania, czekam na ocenę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wypróbowałabym i maseczkę i maskarę z tego pudełeczka!:)
    Najbardziej czekam na ocenę tych dwóch produktów!:)
    Pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo dobrego słyszałam o maskarach z catrice :D
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawartość nie jest jakoś szczególnie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym kiedyś kupić sobie tę maskarę. Maseczka też mnie bardzo zaciekawiła. I ja jako ja zwracam dużą uwagę na opakowania, a to pudełeczko jest prześliczne. Pozdrawiam Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne produkty, lubię takie pudełeczka :)
    _______________
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrych rzeczy mnóstwo słyszałam na tą maskarę, jednak nie miałam okazji jej mieć u siebie, ponieważ jak na tą chwilę trzymam się swojej ulubionej. Ale zawartość pudełka jest naprawdę fajna, ja bym była osobiście zadowolona. Lubię testować rzeczy, nowości itd. Ja jednak najbardziej jestem ciekawa szamponu, który się również tam znalazł, bo mam straszny problem z doborem odpowiedniego dla mnie.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze napisany i przydatny post.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pudełko też bym z chęcią przygarneła jego zawartość. :) Mnie również zaciekawila mascara. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle mnóstwo pielęgnacji a mało kolorówki :/ Ale balsam do ciała wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super paczka najbardziej interesuje mnie ten tusz do rzęs ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam szampon z Aussie. Fajny był.

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podoba mi się perfum.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tych produktów, ale chętnie wyprobuje,szczególnie masakre do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie zamawiałam tego rodzaju pudełka, ale to bym chętnie przetestowała, tusz do rzęs może być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna zawartość, powiem Ci że maseczki z glinką są naprawdę genialne !

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta maskara,ma bardzo ciekawe opakowanie.Super że maseczka jest pełno wymiarowa,nadaję się z opsiu do mojej skóry!❤
    Świetne produkty,pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. super to pudełeczko w tym miesiącu ;) bardzo kobiece!

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znam tych produktów ale wydają się świetne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś bardzo chciałam zaopatrzyć się w takie pudełeczka z beglossy, ale jakoś zapomniałam o tym :) Przypomniałaś mi, że zawsze mają one fajną zawartość! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawe produkty,a najbardziej zainteresowałam się maseczką

    OdpowiedzUsuń
  31. Zamiast szamponu to ja mam balsam do ciała z Biolaven! Świetny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mam żadnego z tych produktów ale zaciekawiła mnie maskara :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Biolaven przez tą lawendę bardzo kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hmmm ciekawajest ta maskara....:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Maskara wydaje się ciekawa :) I ta maseczka również :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaciekawiła mnie maskara i balsam :)) bardzo fajny wpis :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Same perełki :3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawa zawartość, fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawe produkty, szczególnie zainteresowała mnie maseczka
    Fajny post, pozdrawiam :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie raz zastanawiałam się nad kupnem boxa. Tutaj sporo pełnowymiarowych produktów. Chyba udane pudełko :).

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam BeGlossy, jestem klientką Vip ;)
    I CZERWCOWE PUDEŁKO BYŁO NIESAMOWITE ;)
    zapraszam do siebie ;) http://kerolweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Polecam kupić tą wodę toaletową z playboy.Również urzekła mnie zapachem,jest warta swojej ceny.Obserwuję :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawe pudełeczko, ja się zawsze boję, że zawartość mnie nie zadowoli:( tak nie na temat ale jesteś przepiękna i bardzo podoba mi się twój blog! zostaję na dłużej!

    http://sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie spotkałam się jeszcze z tymi produktami, ale są interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zawsze chciałam beglossy
    https://mariemysliwiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Z wieloma nie miałam styczności, ale chętnie wypróbuję ! Pozdrawiam ! :)
    infinita-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ciekawa zawartość pudełeczka :) Większość kosmetyków jest mi jednak nie znana, oprócz uroczego króliczka :) Miłego testowania!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Korzystałam z tej odżywki i dobrze sprawdzała się na moich włosach :)
    Zaciekawiła mnie maskara, muszę wypróbować :)

    Zapraszam do siebie:
    porannepogaduszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń