czwartek, 10 sierpnia 2017

Pędzle do makijażu za 18 zł? Czy warto?

Hej :)
Dzisiejszy post, całkiem ciekawy i przydatny. Pokażę Wam pędzle, które niedawno kupiłam. Już dłuższy czas je testowałam, więc mogę się o nich z pewnością wypowiedzieć. Dawno tamu myślałam już nad zakupem jakiś tanich, ale dobrych pędzli. Przeszukałam chyba cały internet. Zainteresowały mnie te, znalezione na allegro za niecałe 18 zł. Miałam dużo myśli, czy za tą cenę dadzą sobie rade. No i muszę przyznać, że tak. Są warte swojej ceny. Powiedziałabym, że nawet dałabym za nie dużo więcej. W zestawie było 10 pędzli. Wszystkie są bardzo mięciutkie, świetnie wykonane i super nakładają mokre, jak i suche produkty na twarz. Pięć z nich jest większych, do nakładania pudru, podkładu, rozświetlacza itp. Reszta to tak jakby miniatury tych większych, świetnie nadają się do blendowania cieni, nakładania korektora i bazy pod cienie. Z czystym sumieniem polecam Wam te pędzle jeżeli szukacie czegoś taniego. Załączam linka KLIK. Do zobaczenia w kolejnym poście! :)
~~
PS. Uprzedzam pytania. Pędzle nie są sponsorowane.







18 komentarzy:

  1. Chyba się na nie skusze ����
    Pozdrawiam Domii-NIKA
    http://jestesbochcesz.blogspot.com/2017/08/cos-innego-nie-bezpiecznego.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te pędzle, napewno wykonasz nimi nie jeden makijaż, haha:D
    Sama skusiłabym się na takie cudeńka!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pędzle zamawiam na chińskich stronkach i również jestem z nich zadowolona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. Narazie się nie maluje wiec ich nie potrzebuję. Ale jeśli zacznę to czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurdee akurat szukałam takich pędzli *-* dziękuję :D musze kupić :)
    https://lubieszpinak4444.blogspot.com/2017/08/jak-nie-zmarnowac-ostatniego-miesiaca.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia i faktycznie pędzle wydają się być porządne. A cena jak dla mnie petarda :D Sama szukam jakiś fajnych pędzli i być może skusze się właśnie na te ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej lubię chińskie pędzelki, polecam aliexpres, znajdziesz chyba jeszcze taniej a jakiś jest świetna!
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  8. To kolejny dowód na to, że tanie nie znaczy złe! ;) Świetne zdjęcia i opis, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam je od dłuższego czasu i kupiłam je z przypadku, ale masz w 100% rację, są one świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne te pędzle. Lubię minimalizm a tanio nie znaczy źle!
    Pozdrawiam,

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne pędzle i bardzo je lubię :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają ciekawie w dodatku za taką cenę tyle pędzli :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam te pędzle, tylko w kolorze białym. Muszę przyznać, że pomimo dwóch pędzli, z których wypada włosie są całkiem fajne :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest też taka strona jak wish jak się nie mylę i to jest chińska strona ale ceny takich np pędzli zaczynają się od 4 zł więc możesz luknąć i super post
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tych pędzli, ale wyglądają kusząco. Chyba się na nie skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem z tych osób, dla których najważniejsza jest jakość. Wydam dużo pieniędzy, jeśli coś jest dobre.
    W moim odczuciu te chińskie pędzle dobre nie są. Z ciekawości zamówiłam, wylądowały w koszu. Wydałam 30 zł- nie jest to majątek, ale mogłam lepiej wydać te pieniążki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten zestaw pędzli, na początku spisywał się świetnie, jednak gdy zaczęłam kupować inne pędzle, te odstawiłam, ponieważ były gorsze. Jednak na początek są świetne.

    Obserwuję,
    emiliamatyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń